מאמן השוערים של מכבי ת"א גרהאם סטאק, שנעצר בשבת לפנות בוקר בגין מעורבות בקטטה במועדון ת"א, שוחרר היום (ראשון) ממעצר הבית ויוכל לחזור לאימוני הקבוצה. את אימון השוערים היום במכבי ת"א העביר אלכסנדר אובארוב.
סטאק, שהגיע למכבי ת"א מקולצ'סטר מהליגה הרביעית באנגליה, כבר הסתבך לפחות פעמיים בקריירה שלו. כשהיה שוער בהיברניאן הסקוטית הוא נעצר בעקבות תלונה על קטטה במועדון לילה בלונדון, גם אז החשד היה שהיכה בליין בשנות העשרים לחייו שנזקק לטיפול בבית החולים. בהמשך התיק נסגר מאחר שאותו צעיר בחר שלא להגיש נגדו תלונה במשטרה. בתקופה בה שיחק בליגה הבלגית ועמד בין הקורות של ספורטקרינג בוורן, הוא זרק חפצים לעבר הקהל של אנטוורפן, מה שהוביל לפריצה של אוהדים למגרש ולהפסקת המשחק.
1 צפייה בגלריה
גרהאם סטאק
גרהאם סטאק
"התגרה גם במאבטחים". סטאק
(Pete Norton/Getty Images)
"הוא נראה לבדו במועדון, שיכור לגמרי. אנשים עברו לידו והוא ניסה ללכת מכות, עד שנתן אגרוף לאחד הבליינים. זאת הייתה בומבה רצינית", העידו עדי ראיה ששהו במועדון בשדרות רוטשילד, ת"א, בו התרחש האירוע. "הוא גם התגרה במאבטחים, נראה שהוא לא שולט בעצמו".
במכבי ת"א לא ידעו עד שעות הבוקר על הלילה הסוער שעבר מאמן השוערים, כולל המעצר ושחרורו למעצר בית תחת תנאים מגבילים. סטאק זומן להגיע היום להמשך חקיר במשטרה. בקבוצה ממתינים להתפתחויות, אולם ההערכה כי בסופו של דבר הוא ישוחרר, נוכח הדברים שעולים מסרטוני מצלמות האבטחה.
גם שחקני הקבוצה הופתעו מהתנהגותו של סטאק, אחד מהם אמר: "כנראה שיש דברים שצריכים לבדוק, כי זה משהו שיכלו לדעת אם רק היו עושים בדיקה הכי בסיסית. היו רמזים מוקדמים למה שקרה".
פורסם לראשונה: 06:30, 23.07.23