מכבי חיפה מקווה לעשות הערב (רביעי, 20:00) צעד לעבר שלב הבתים של ליגת האלופות כאשר תתארח אצל שריף טירספול במשחק הראשון בסיבוב השני של מוקדמות הצ'מפיונס. המטרה של מסאי דגו ושחקניו היא להשיג תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה לגומלין בסמי עופר בשבוע הבא.
דגו לא תרגל הרכב אתמול, אך נראה כי עשרה שחקנים כבר בטוחים ב-11 שיעלו במשחק החוץ במולדובה. המאמן עדיין מתלבט בין גוני נאור למחמוד ג'אבר, כאשר אחד מהשניים יפתח מחר. פרנצדי פיירו, דולב חזיזה, צ'ארון שרי ודיא סבע יאיישו את חוליית ההתקפה של הירוקים כאשר דניאל סונדגרן, עבדולאי סק, שון גולדברג ופייר קורנו אמורים לפתוח בהגנה.
2 צפייה בגלריה
"מועדון משוגע". מויאל במדי שריף טירספול
"מועדון משוגע". מויאל במדי שריף טירספול
"מועדון משוגע". מויאל במדי שריף טירספול
(צילום: AP)
קובי מויאל, שכבר פרש מכדורגל, שיחק בעברו בשריף (2014) לפני שחזר ארצה וחתם במכבי חיפה. מויאל ניסה לתאר מה מצפה לירוקים ואיזה סוג של יריבה הם הולכים לפגוש: "מבחינה מקצועית אני חושב שהמשחק יהיה די שווה ברמתו. שריף של השנה האחרונה זו לא אותה קבוצה מלפני שנתיים ששיחקה בשלב הבתים של ליגת האלופות, אבל אני חייב לציין שמדובר בקבוצה אירופאית לכל דבר. זה מועדון שמשחק כבר 20 שנה במפעלים האירופיים השונים ועושה תוצאות טובות מאוד".
קשר העבר המשיך: "בשנים האחרונות שריף הגיעה לשלב הבתים של הצ'מפיונס ליג ועשתה תוצאות מכובדות כמו הניצחון המדהים על ריאל מדריד ועוד ניצחונות מרשימים. שריף זה מועדון משוגע עם הרבה פלוסים וגם קצת מינוסים. מצד אחד בעלים חזק ודומיננטי שמשקיע הרבה כסף, התנאים של המועדון הם ברמה הגבוהה ביותר שיכול להיות מבחינת ההתנהלות היום-יומית, רמת המתקנים, אנשי הצוות במועדון והשחקנים. כמות הזרים מטורפת. בתקופתי שיחקו שם 19 זרים. מצד שני, אחת הבעיות העיקריות של הקבוצה לאורך שנים היא קצב חילופי המאמנים והשחקנים וחוסר היציבות".
על אף ההיכרות עם שני המועדונים, מויאל התקשה להמר על תוצאת המשחק הערב: "קשה לי לחזות תוצאה כי לא ראיתי את שריף בשנה האחרונה, אבל לדעתי במשחק החוץ למכבי חיפה יהיה קשה ובבית עם הקהל והטירוף בסמי עופר יהיה לה הרבה יותר נוח".
2 צפייה בגלריה
אלוף האלופים מכבי חיפה בית"ר ירושלים
אלוף האלופים מכבי חיפה בית"ר ירושלים
מכבי חיפה מקווה לחזור ממולדובה עם תוצאה טובה לקראת הגומלין
(צילום: עוז מועלם)
הירוקים ניסו להקדים את המשחק מאחר שהערב חל תשעה באב ויש שחקנים שמתכוונים לצום, אך לקבוצה ממולדובה זה לא התאפשר. עקב כך, מכבי חיפה תצא מיד אחרי המשחק לכיוון שדה התעופה ותנחת בנתב"ג מחר לפנות בוקר.