בהפועל ת"א קרובים להכרעה באשר לדמות המאמן בעונה הבאה: במועדון האדום מעוניינים להחתים עד יום חמישי הקרוב את שרון מימר או מסאי דגו, כאשר שני מאמנים כבר קיבלו פניה, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet. בהנחה שהמגעים לא יצליחו, ברירת המחדל תהיה יוסי אבוקסיס, שכבר מחזיק בחוזה לעונה הבאה.
מימר שהיה קרוב מאוד לחתימה בריינה, אומנם קיבל הצעה נמוכה יותר מהפועל ת"א אבל כזאת שכוללת סעיף עלייה מפתה – שישווה את השכר שהוצע לו מקבוצתו הנוכחית, והבטחה לעונה נוספת באדום.
2 צפייה בגלריה
מסאי דגו שרון מימר
מסאי דגו שרון מימר
ההכנה לעונה הבאה תמתין לחתימה. מימר ודגו
(צילומים: ראובן כהן, גיל נחושתן)
עוד לפני ההצעה לאמן את הפועל ת"א, דחה דגו אפשרות לשמש עוזר למאמן נבחרת ישראל, רן בן שמעון. בסביבתו טוענים כי במהלך היום (שני) הוא ייפגש עם ראשי האדומים, כשהוא צפוי לקבל הצעה זהה לזאת שהוצעה למימר. לעתיד עסקת ספרא תהיה השפעה מכרעת על ההחלטה של מאמן מכבי חיפה בעונה שחלפה.
כאמור, בהנחה שאחד מהשניים לא יסגור עד חמישי, בקבוצה יציעו את המשרה ליוסי אבוקסיס, שיזם בעצמו פניה למועדון, ומאחר שהוא מחזיק בכל מקרה בחוזה לעונה הבאה בסך 1.5 מיליון שקל. כחלק מהסיכום עם המאמן הוא יידרש לקצץ את חוזהו ב-33 אחוזים.
2 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
הוא עוד ישוב? אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם )
במקביל, ועד שתחל בניית הקבוצה לעונה הבאה (על ידי המאמן עליו יוחלט) ממשיכה הנהלת הפועל ת"א בשיחות עם שחקני העונה שעברה, לבחון מי מביניהם מעוניין להישאר עונה נוספת, כאשר לבעלי החוזים הגבוהים כבר הובהר כי יידרשו לקצץ בשכרם. מי שסיים את חוזהו הוא הקפטן דן איינבינדר שהבהיר בשיחה האישית עימו כי הוא מעוניין להישאר בליגה הלאומית, ולשם כך יצטרך לקצץ משמעותית בשכרו.
במקביל לתחילת ההכנות לעונה הקרובה, המגעים להעברת הבעלות לידיו של אדמונד ספרא ממתינים לסגירת תשלום החובות של בעלי הבית הנוכחיים, עד לתחילת השבוע הבא, לכל היותר.
בדקה האחרונה: ויאדוליד עלתה ללה ליגה
(באדיבות ONE)