בשורה מרגשת מאיגוד השופטים: ניב שטייף, שנפצע קשה ב-8 בדצמבר 2023 לאחר שנפגע מירי נ"ט בגבול הצפון במהלך שירות מילואים, יחזור למגרשי הכדורגל. השופט יהיה חלק ממערכת ה-VAR במחזור הקרוב בליגת העל במפגש באצטדיון גרין (18:45) בין בני ריינה לעירוני קריית שמונה
שטייף, שגוייס למילואים עם פרוץ המלחמה נפצע קשה מאוד מפגיעת טיל נ"ט ופונה על ידי מסוק לבית החולים רמב"ם, עבר ניתוחים ארוכים ומורכבים ולאחר חודש וחצי של אשפוז עבר במהלך חודש ינואר השנה לתל השומר לשיקום.
1 צפייה בגלריה
ניב שטייף
ניב שטייף
חוזר למגרשים בשבת הקרובה. ניב שטייף
(צילום: עוז מועלם )
שופט הכדורגל ניב שטייף, שנפצע קשה בגבול הצפון, בריאיון ל-ynet ו"ידיעות אחרונות"
(צילום: עוז מועלם )
בעונה שעברה השתתף שטייף ב-11 משחקים, ארבעה מתוכם כשופט ראשי ושבעה כשופט רביעי, האחרון שבהם ב-30 בספטמבר, בניצחון 1:2 של בני ריינה על הפועל חיפה. במקביל לקריירת השיפוט, שטייף הוא בוגר הטכניון ועובד כאנליסט בחברת הייטק בת"א.
בריאיון ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet בתחילת השנה סיפר שטייף, שעבר שבעה ניתוחים וסבל מפציעה קשה ביד וגם בגב, כי הוא מלא אמונה שיצליח להחלים ולחזור לתפקוד. בשבת הקרובה הוא יעשה את הצעד הראשון כשיחזור למגרש ויהיה חלק מצוות השיפוט בליגת העל.
עוד סיפר שטייף כי הוא כלל לא זוכר את רגע שטיל הנ"ט פגע בו: "המוח שלי נמחק. אני זוכר מה עשיתי שניה קודם. הלכתי להביא אוכל מהרכב, הסתובבתי אחורה וזה הדבר האחרון שאני זוכר. קאט בראש. אני זוכר שמעירים אותי אחרי שני ניתוחים בבית החולים. סה"כ אין לי זיכרון. אני מנסה להשלים את הפאזל מהצוות בשטח - מה אמרתי לחבר'ה, איך פינו אותי, איך הגעתי למסוק. הטייסים סגרו מעגל כשהגיעו לרמב"ם, אין לי את הפציעה בזיכרון".
בנוגע להתמודדות עם הפציעה סיפר שטייף כי הוא חווה "המון עליות וירידות. זו מציאות חדשה, אבל אני מאוד אופטימי, רואה את היעדים שבהמשך: חתונה בספטמבר, חזרה למגרש. היעדים והאופטימיות מאוד ברורים, אבל זה לא פשוט. זה לא גרף עולה. יהיו קשיים, אבל אני אופטימי וחזק ורואה את ההמשך".