אחרי ההפסד הדרמטי והכואב לבראגה בשבוע שעבר וה-1:1 המאכזב מול עירוני טבריה, מכבי ת"א הפסידה הערב (חמישי) למיטיולן 2:0 במשחק "הביתי" בבלגרד, והיא עם אפס נקודות משש אפשריות בליגה האירופית. הצהובים היו עדיפים בהרבה בחצי הראשון, אבל טעות של רועי משפתי אפשרה לפרנקולינו לכבוש בדקה ה-39, ואדוארד צ'ילופיה המחליף סגר את הסיפור בדקה ה-89.
אחרי המשחק נרשמה תקרית במהלך הירידה לחדר ההלבשה, כאשר שחקן מיטיולן אראל שימשיר (שחקן הנבחרת הצעירה של טורקיה) קרא אל עבר שחקני מכבי ת"א "תשוחרר פלסטין", ואלה בתגובה התנפלו עליו ובמקום החלו דחיפות.
2 צפייה בגלריה
שחקן מיטיולן  אראל שימשיר מול שחקן מכבי ת"א סתיו למקין
שחקן מיטיולן  אראל שימשיר מול שחקן מכבי ת"א סתיו למקין
התגרה בחשקני מכבי ת"א. אראל שימשיר מול סתיו למקין
(Andrej ISAKOVIC / AFP)
2 צפייה בגלריה
לאזטיץ'
לאזטיץ'
מכבי ת"א עם 0 מ-6 בליגה האירופית. לאזטיץ'
(צילום: REUTERS/Marko Djurica)
המאמן ז'רקו לאזטיץ', שסירב לדבר על התקרית בין שימשיר לשחקניו, סיכם את ההופעה של הצהובים: "אני מברך את השחקנים שלי. הייתה לנו הכנה לא קלה אחרי הימים האחרונים, אבל אני מברך את השחקנים שלי, הם שיחקו מצוין. אנחנו לא יכולים לשחק הרבה יותר טוב מאיך ששיחקנו. אני מסופק מאוד".
על כך שמכבי ת"א הגיעה ליותר הזדמנויות (21 לעומת 10): "שיחקנו עם המון ביטחון, וככה אני רוצה לראות את הקבוצה שלי. כמובן שהדבר הכי קשה בכדורגל הוא לכבוש שערים, ואנחנו ננסה לשפר את זה".
על התוצאה הסופית: "אני מאוכזב מאוד ממנה. אבל בכדורגל אתה מקבל מה שמגיע לך. אני לא מאמין במזל, אנחנו חייבים לעבוד קשה יותר, ואם יהיה מגיע לנו יותר, אנחנו נקבל יותר".