זה היה באוויר. עסקת העברתו של אביאל זרגרי מבית”ר ירושלים למכבי חיפה נסגרה סופית. הקשר יעבור לירוקים בתמורה למחיקת החוב של בית”ר לירוקים על ירדן שועה - שעמד על סך של 1.8 מיליון ש”ח - ויושאל בחזרה לירושלמים לעונת המשחקים הקרובה. זרגרי בן ה-19 כבר הספיק לרשום שתי עונות מלאות בקבוצה הבוגרת, בהן הפך לקשר האחורי המוביל של הקבוצה. הוא הוגדר לאורך כל הדרך כנכס הגדול ביותר של המועדון, ואף היה מבוקש בעבר על ידי מספר קבוצות גדולות אחרות מליגת העל. בעונה הקודמת, כמו רוב שחקני קבוצתו, זרגרי חווה ירידה חדה ביכולת.

מכה לבית"ר: עזריה סובל מקרע בשריר

דן עזריה סובל מקרע בשריר הארבע ראשי וצפוי להיעדר כמה שבועות. בנוסף, גלאופילו פלייטר פרק את האצבע בידו, עבר קיבוע וצפוי להיות כשיר למשחק מול הפועל באר-שבע ביום ראשון הקרוב. בבית"ר קיבלו אתמול (שלישי) הודעה, לפיה יוכל לחזור ולארח את משחקי הבית בטדי כבר בעוד שבועיים. בעקבות משחקי המכביה ושריפה בחדר החשמל באצטדיון בירושלים, בית"ר נערכה לגלות ארוכה במושבה. בראשון היא תארח, כאמור, את באר-שבע, אולם ב-10.9 כבר תקיים בטדי את הדרבי הירושלמי מול הפועל בליגת העל.
אחרי שהחתימה את אדוארדו גררו כזר השלישי שלה כפי שפורסם אתמול לראשונה ב-ynet, בית"ר גם הגיעה לסיכום עם הבלם הוונצואלי, חוסואה מחיאס. יוסי אבוקסיס החליט להחתים את הבלם ששיחק בעונה שעברה בבית"ר ירושלים מאחר והוא כבר מכיר את המערכת מקרוב. המטרה הבאה היא להחתים קשר, כשהאפשרות העדיפה היא להתחזק בשחקן זר, כשגם יובל אשכנזי ממכבי נתניה ותמיר עדי שכרגע נמצא ללא חוזה, עלו כשמות אפשריים. אבוקסיס פסל את האפשרות לצרף את ארנסטס שטקוס, השוער הליטאי ששיחק בעונה שעברה בהפועל ת"א, מאחר והוא לא רואה בו שדרוג מקצועי לעומת נתנאל דלויה.
3 צפייה בגלריה
דן עזריה
דן עזריה
סובל מקרע בשריר. עזריה
(צילום: עוז מועלם)

"היה לי חשוב לחשוף את הפנים האמיתיות של איל ברקוביץ'"

"אני עוד הייתי עדין, אבל היה לי חשוב לחשוף את הפנים האמיתיות של איל ברקוביץ', שכולם יבינו מה המניעים להתקפות כלפיי". כך שיתף ברק אברמוב את מקורביו, אחרי מסיבת העיתונאים הסוערת אתמול (שני), בה דיבר לראשונה עם התקשורת בכובע החדש שלו כבעלי בית"ר ירושלים.
"לא מצטער על חצי מילה ממה שאמרתי, יש לי דברים שאני יודע ושותק. הרי היינו חברים עד שהחלטתי למנות את הבן של אלי גוטמן שגם איתו הוא רב. אין לי בעיות עם ביקורות מקצועיות, אבל מהרגע שהחתמתי את גוטמן, הוא הודיע לי שהוא מנתק איתי קשר, הוא הבין שהילדים שלו כבר לא יגיעו לבני יהודה".
3 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
"יש לברקוביץ' אג'נדה נגדי". אברמוב
(צילום: רפי קוץ)
אברמוב הגיע להציג את המדיניות שלו בבית"ר לעונה הקרובה, אך בפועל בעיקר עורר סערה עם הביקורות כלפי ברקובייץ', כשאמר בין היתר: "היינו ברמה חברית עד לפני כחודש וחצי, מירי רגב אמרה עליו בעבר שהוא 'מתהפך כמו סטייק', והיא לא יודעת כמה היא צודקת. הוא מדבר עליי בצורה נבזית ומגעילה. אם אתה עיתונאי, תעשה בדק בית לפני שאתה בא ואומר את הדברים בטלוויזיה. יש לו אג'נדה נגדי, בגלל שהחתמתי את אורי גוטמן כמאמן בבני יהודה, זה האסון הגדול. ברגע שהוא שמע שהחתמתי אותו וזה לא מתאים לו, הוא התהפך עלי. יומיים לפני הוא ואני ישבנו לאכול צהרים. בגלל הריב שלו עם אלי גוטמן זה לא התאים לו".
תגובתו של איל ברקוביץ' תובא לכשתתקבל.
פורסם לראשונה: 07:47, 23.08.22