ושוב איתכם. המאמן ירון הוכנבוים בן ה-51 חוזר לקדנציה שביעית בהפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית וינסה להחזיר את הקבוצה לעניינים אחרי שפתחה את העונה עם ארבע נקודות בלבד מ-15 אפשריות. גם הוכנבוים פתח את העונה בצורה לא הכי מוצלחת ועזב את בני ריינה, שם שימש כמנהל מקצועי.
הוכנבוים, שהעלה את נוף הגליל לליגת העל לפני שתי עונות ומחליף את שלומי דורה, העביר הבוקר (שני) את אימון הבכורה המחודש בקבוצתו החדשה ישנה.
2 צפייה בגלריה
ירון הוכנבוים מאמן הפועל נוף הגליל עם המנכ"ל גיל ברעם
ירון הוכנבוים מאמן הפועל נוף הגליל עם המנכ"ל גיל ברעם
יוצאים לדרך חדשה-ישנה. הוכנבוים וברעם
(צילום: אתר הפועל נוף הגליל)
הוכנבוים אמר לאחר החתימה: "הגעתי לקבוצה שמעניינת אותי מאוד, סביבת העבודה טובה מאוד, יש תנאים טובים, צוות שאני מכיר אותו ועבדתי איתו בהצלחה. המצב מאתגר אותי מאוד כי יש פה שחקנים טובים. נכון שהקבוצה לא התחברה, אבל יש כאן שחקנים טובים. אמרתי להם שאני מקווה שהם יתחברו אליי ואני אתחבר אליהם כמה שיותר מהר כי מצפים לנו אתגרים לא פשוטים".
המנכ"ל גיל ברעם, שניהל משא ומתן לא פשוט עם המאמן, אמר: "שמח שירון הבין שנוף הגליל זה הבית שלו. אין מאמן שמכיר טוב ממנו את המערכת שלנו והמשימה הראשונה שלו היא להוציא אותנו מהאזור שאנחנו נמצאים בו בטבלה".
2 צפייה בגלריה
אמיר עגייב שחקן בני יהודה
אמיר עגייב שחקן בני יהודה
חזר הביתה. עגייב
(צילום: אתר בני יהודה)
עוד חזרה של בן אובד בליגה הלאומית: בני יהודה הודיעה על החתמתו של אמיר עגייב. הקשר בן ה-30 חתם לעונה אחת אחרי שעזב את בני ריינה. הוא גדל בבני יהודה ושיחק שם בין 2016-2009 ולאחר מכן לתקופה מסוימת ב-2017.
פורסם לראשונה: 12:22, 19.09.22