כחודש בלבד לאחר המשחק האחרון של נבחרת ישראל בהפסד מול איטליה בהונגריה, המאמן, רן בן שמעון, נאלץ לעשות מהפכה בהרכב לקראת ההתמודדות הערב (חמישי, 21:45) מול צרפת. למעשה, על פי האימון המסכם אמש, שני שחקנים בלבד שפתחו במשחק נגד איטליה לפני חודש יפתחו גם הערב - ליאל עבדה ועידן נחמיאס.
חמישה שחקנים שפתחו נגד האיטלקים נפצעו ולא נמצאים בסגל הפעם (מנור סולומון, נטע לביא, שגיב יחזקאל, רוי רביבו ורז שלמה) ועוד ארבעה יישארו מחוץ ל-11: גבי קניקובסקי, דור פרץ, ענאן חלאילי והשוער יואב ג'רפי, שאותו יחליף עומרי גלזר ששב מפציעה אחרי שכבר שיחק עם הכוכב האדום נגד אינטר במחזור האחרון בליגת האלופות.
1 צפייה בגלריה
בן שמעון
בן שמעון
רק שני שחקנים שפתחו נגד איטליה תורגלו בהרכב הראשון לקראת צרפת. בן שמעון
(צילום: REUTERS/Marton Monus)
הנבחרת צפויה לשוב למערך של שלושה בלמים, זאת למרות שרז שלמה לא הצליח להתאושש ולא יהיה חלק מהסגל בשני המשחקים הקרובים של הנבחרת ובספק גם למשחק של מכבי ת"א מול מכבי חיפה. מי שיפתחו כבלמים הם עידן נחמיאס, עילאי פיינגולד ומתן בלטקסה, בעוד אלה שיפתחו באגפים יהיו ליאל עבדה ודולב חזיזה.
על פי התרגול, השלושה בקישור האחורי יהיו מוחמד אבו פאני, מחמוד ג'אבר ועמרי גאנלדמן. אוסקר גלוך, שלא היה צפוי לפתוח, יקבל בכל זאת את חולצת ההרכב מאחר שמנור סולומון לא כשיר במאת האחוזים ולידס בה לא היה חלק מהסגל במשחקים האחרונים העדיפה שלא יגיע. תאי בריבו צפוי לפתוח בחוד.
אחרי שאלי דסה נגרע מהסגל בשל פציעה, מי שאמור היה להחליפו עם סרט הקפטן הוא דור פרץ. במידה שהקשר אכן לא יפתח בסופו של דבר, מי שיקבל את סרט הקפטן יהיה גלזר.
"אנחנו עומדים לשחק מול אחת הנבחרות הכי טובות בעולם, גם אם זה בלי אמבאפה, ננסה לעשות את הכי טוב שלנו", אמרו בנבחרת, אליה צפוי להצטרף יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ. בבודפשט הגדירו את המשחק כאירוע בכוננות גבוהה בשל הרגישות של השתתפות נבחרת ישראל, למרות שבפעמים האחרונות ששיחק הנבחרת בהונגריה לא צצו בעיות מיוחדות.