רגע מרגש נרשם הערב (חמישי) בהונגריה, כששחקני מכבי חיפה החזיקו את חולצתו של של אופיר צרפתי ז"ל, אוהד הקבוצה, רגע לפני משחקם מול ראן בליגה האירופית.
במשך יותר משלושה שבועות מאז המסיבה ברעים היו בני משפחתו של צרפתי תלויים בין חוסר וודאות לייאוש ולא ידעו אם יקירם נהרג או נלקח בשבי החמאס. נציגי צה"ל הודיעו להם בחודש שעבר כי הוא נחטף לרצועה.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה עם חולצתו של אופיר צרפתי ז"ל
שחקני מכבי חיפה עם חולצתו של אופיר צרפתי ז"ל
שחקני מכבי חיפה עם חולצתו של אופיר צרפתי ז"ל
(צילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה)
אימו של אופיר צרפתי, רישל צרפתי מדברת בטקס למען החטופים ברמב"ם
(צילום: דוברות רמב"ם)
את ההודעה על מותו קיבלו הוריו של צרפתי, רישל וחנן, בבודפשט, בירת הונגריה, לשם נסעו כאורחים של מכבי חיפה, הקבוצה אותה אהד כאמור בנם, במשחקה היום בליגה האירופית. משם היו אמורים להמשיך לסיור הסברה באירופה.
אופיר חגג במסיבה ברעים יחד עם בת זוגו שובל גל וכמה חברים. דקות לפני תחילת המתקפה, הוא צולם כשהוא מכבה נרות על עוגה שהובאה לרגל המאורע.
2 צפייה בגלריה
אופיר צרפתי ובת זוגו שובל גל
אופיר צרפתי ובת זוגו שובל גל
אופיר צרפתי ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה )
"לאחר 54 ימים הגיעה הבשורה המרה והלב מסרב להאמין. קריית אתא אבלה על הירצחו של אופיר צרפתי הי"ד, לאחר שנחטף לעזה מהמסיבה ברעים", נכתב הבוקר בהודעה של עיריית קריית אתא. "אנו שולחים את תנחומינו למשפחה האבלה. יהי זכרו ברוך לעד".
כזכור, בשבת האחרונה חמשת הזרים של מכבי חיפה - הקפטן צ'ארון שרי, דניאל סונדגרן (שנמצא בתהליך התאזרחות), פייר קורנו, פרנצדי פיירו ועבדולאי סק - נמנעו מלהחזיק בשלט שקרא להחזרת החטופים והונף לפני שריקת הפתיחה של המשחק מול הפועל פ"ת.