צפו בקראנקה ובכר מדברים אחרי משחק העונה
(צילום: ONE)
מכבי ת"א ניצחה הערב (שני) 0:3 את מכבי חיפה במשחק והעונה וצימקה את הפער בפסגה לחמש נקודות, מתברר שיש מי שידע מה תהיה התוצאה היום, וקוראים לו ערן זהבי.
שוער מכבי ת"א דניאל פרץ חשף ברשתות החברתיות כי ערן זהבי שלח לו בווטסאפ: "ראיתי את המשחק בראש כבר, 0-3". השוער ענה לו: "אחד הדברים החשובים בקריירה זה לדמיין". זהבי כידוע כבש צמד במשחק.
1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי. ידע את התוצאה
(צילום: עוז מועלם)
זאת לא הפעם הראשונה שפרץ חושף סודות מקצועיים בטוויטר. בספטמבר האחרון הוא עצר שלושה פנדלים בדו-קרב מול נבחרת אירלנד ועזר לנבחרת הצעירה של ישראל לעלות לאליפות אירופה. לאחר מכן הוא חשף בטוויטר את הפתק ששימש אותו כדי לעצור את הפנדלים. בפתק רואים מספרי חולצות של כמה משחקני אירלנד, שלבעיטות שלהם התכונן פרץ, והוראות כיצד לנהוג במקרה שייגשו לבעוט מהנקודה הלבנה.
זהבי עצמו אמר בסיום: "נותן לקבוצה ציון 10. לי? 8, 7 גם טוב. המשחק הכי טוב השנה. זה לא תמיד נראה לעין, אבל אני נותן מעצמי למען הקבוצה. שמח מאוד להבקיע, אבל הכי חשוב שהקבוצה נראתה פנטסטי היום. רצנו אחד בשביל השני, חילצנו כדורים, עשינו כל מה שהמאמן דרש. שבוע שעבר לא יצאנו עם שלוש נקודות אבל ראינו רוח קבוצתית, זה היה חסר קצת".