שני אוהדים החביאו הערב (ראשון) עשרות אבוקות בכיסא גלגלים וניסו להכניס אותן לאצטדיון סמי עופר לפני דרבי בין מכבי חיפה להפועל חיפה, שהסתיים ב-1:1.
המשטרה הודיעה כי במהלך בידוק האוהדים, שני אוהדים עוררו חשדם של השוטרים. בבדיקה שערכו, איתרו השוטרים עשרות אמצעי פירוטכניקה שהוסלקו בתוך תיק הנשיאה של כיסא הגלגלים. שני החשודים, תושבי קריית ים וחיפה, הועברו לחקירה. בהתאם לממצאי החקירה וחומר הראיות תבקש המשטרה מחר מבית משפט השלום בחיפה להאריך את מעצרם.
2 צפייה בגלריה
הכיסא עם האבוקות
הכיסא עם האבוקות
הכיסא עם האבוקות
(צילום: משטרת ישראל)

דגו: "לא הגיע לנו לנצח"

והיה גם כדורגל הערב בסמי עופר. מכבי חיפה יודעת שאם מכבי ת"א תנצח מחר את מכבי נתניה, אז לקבוצות יהיה מספר זהה של נקודות.
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו אמר: "היינו צריכים להיות יותר חדים, לשים את ה-0:2, במקום זה הפועל חיפה השוותה. זה היה משחק לא טוב שלנו יותר. באנו בגישה טובה, פתחנו חזק אבל מהדקה ה-50 היינו פחות טובים. לא הגיע לנו לנצח, יש עוד הרבה נקודות בקופה. אנחנו בלו"ז מטורף. יש לנו סגל רחב, אני מאמין בכולם".
2 צפייה בגלריה
דגו
דגו
מתוסכל. דגו
(צילום: גיל נחושתן)
על קבלת ההחלטות של ענאן חלאילי הוסיף דגו: "אמרתי לו שהוא צריך להיות קצת יותר בוגר. יש סיטואציות עם ילדים שלפעמים במקום ללת להם בראש צריך להסביר להם מה לתקן. אמרתי לו שכדי להשתדרג הוא צריך יותר לפרגן, דווקא כשכל המדינה מסתכלת עליו. הוא ילמד מזה".
מנגד, מאמן הפועל חיפה רוני לוי אמר: "הופעה טובה שלנו, החבר'ה עמדו טוב. מצאנו פתרונות כל הזמן, הגענו למצבים. בסך הכל גאה בשחקנים, מגיעה מילה טובה גם לקהל. מכבי חיפה קבוצה חזקה מאוד, שיחקנו מולם ללא רגשי נחיתות. ייצרנו מספיק מצבים כדי לכבוש עוד שערים. אנחנו צריכים המשכיות".