בבני סכנין ממשיכים להתפלל לשלומו של השחקן שנפצע אתמול (חמישי) באירוע ירי שהיה באחת מהחנויות בעיקר. המרכז הרפואי לגליל נהריה הודיע כי הלילה השחקן עבר ניתוח מציל חיים והוא במצב קשה, מורדם ומונשם.
"במהלך הלילה עבר הצעיר בן ה-19 שנפגע באירוע ירי בסכנין ניתוח מציל חיים על ידי כירורג כלי דם ואורתופדים, ובסיום הועבר לאישפוז במחלקה לטיפול נמרץ כללי, כשהוא במצב קשה, מורדם ומונשם. מצבו לא יציב", נמסר מבית החולים בנהריה. לא נשקפת סכנה לחייו. השחקן איבד הרבה דם ונפגע בפלג גופו התחתון, בשלב זה לא ברור מה הנזק שנגרם לו ואם הוא יוכל לחזור לשחק כדורגל.
2 צפייה בגלריה
מצבו של השחקן עדיין קשה
מצבו של השחקן עדיין קשה
מצבו של השחקן עדיין קשה
(צילום: אורן אהרוני)
מדובר בשחקן נוער אותו הגדירו במועדון כדור העתיד של בני סכנין, ומי שהתחבב על המאמן סלובדן דראפיץ׳ ועל הצוות המקצועי. הוא הוקפץ מקבוצת הנוער לבוגרים, איתם יצא למחנה אימונים ואף היה בתוכניות של הקבוצה למשחק גביע הטוטו בשבת מול הפועל חיפה.
השחקן מתגורר בעילבון והוא הגיע אמש (חמישי) לסכנין במטרה להתאמן עם הקבוצה, לאחר מכן הוא ניגש לאטליז בעיר על מנת לרכוש בשר עבור סבו וסבתו שמתגוררים בסכנין. בזמן ששהה בחנות נכנסו שלושה חמושים והחלו לבצע ירי, השחקן ספג מספר יריות וניסה לברוח מהחנות בזמן האירוע, אחד מהחמושים המשיך לירות בו.
2 צפייה בגלריה
אבו יונס
אבו יונס
יו"ר בני סכנין אבו יונס: "התחושות לא טובות"
(צילום: גיל נחושתן)
יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס אמר אתמול: "התחושות לא טובות, אני מקווה שאוכל לדבר עם ההורים שלו ולראות אותו. הוא היה בנוער והעלנו אותו לקבוצת הבוגרים. השחקן התאמן היום והוא היה בתוכניות למשחק בשבת הקרובה. חבל, באמת חבל. אין לו קשר לשום דבר כזה. הוא ילד ממושמע ומצוין. המאמן אוהב אותו ואנחנו אוהבים אותו, הוא היה בטעות במקום הלא נכון".
בבני סכנין אמרו אתמול: "ערב כבד ומצער עובר על המועדון שלנו, שחקן מצטיין של קבוצת הנוער אשר מיועד להשתלב בקבוצה הבוגרת , נורה הערב עקב טעות בזיהוי בזמן שהותו בחנות בעיר סכנין. מתפללים לבורא עולם להחלמה מהירה של השחקן".