העונש על תנאי הופעל - הפועל ת"א נענשה. בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הוריד היום (חמישי) נקודה אחת בפועל לאדומים בעקבות הדלקת עשרות האבוקות ב-2:2 הביתי בשבת האחרונה נגד עירוני קריית שמונה - המשחק שהשאיר את הקבוצה בליגת העל.
גם אחרי הורדת הנקודה, הפועל ת"א מקדימה את קריית שמונה בארבע נקודות והקבוצה של סלובודן דראפיץ' כבר לא יכולה לעקוף אותה כשנותר מחזור אחד לסיום העונה.
1 צפייה בגלריה
האבוקות שהודלקו ע"י אוהדי הפועל ת"א במשחק בשבת האחרונה
האבוקות שהודלקו ע"י אוהדי הפועל ת"א במשחק בשבת האחרונה
האבוקות שהודלקו ע"י אוהדי הפועל ת"א במשחק בשבת האחרונה
(ראובן שוורץ, ONE)
בנוסף, נענשה הפועל ת"א בסגירת יציעים 4-5 לשני משחקים בעונה הבאה ונקנסה ב-50 אלף שקל. האדומים גם נענשו בהפחתה של שתי נקודות על תנאי עד לתום העונה הבאה בכל מקרה של הרשעה בהתפרעות אוהדים, הכוללת הפעלת אמצעים פירוטכנייים, אשר יגרמו להפסקת המשחק ולו לפרק זמן קצר.
בנימוקי ההחלטה נכתב: "יודגש כי מכלל האירועים הנ"ל, לא אותר איש מאותם פורעים וקל וחומר שלא ננקט כל צעד כלפי מי מהמשליכים/מתפרצים, דבר המצביע פעם נוספת על אוזלת ידה של הנאשמת וראשיה, למרות דרישות חוזרות ונשנות של בית הדין לנקיטת צעדים על ידי הקבוצה, כלפי אותם פורעי חוק (ולא מדובר כאמור בבודדים). נוסיף כי הבוקר, הובא לעיוננו מייל אשר נשלח מטעם דובר הקבוצה, אשר בו הינו מפרט כי נפתחה חקירה על ידי חברת היכלי הספורט בנושא האבוקות והחדרתן, וכי אם יאותר אוהד זה או אחר, הרי שהקבוצה תנקוט כלפיו בצעדים".