חגיגות האליפות של מכבי חיפה
(צילום: איתן גליקמן)
מסאי דגו יחזיק בקרוב בטייטל מפתיע למדי: מאמנה החדש של מכבי חיפה. מי שהוליך את קבוצת הנוער של הירוקים לדאבל יגיע היום (חמישי) לפגישה במשרדיו של נשיא המועדון, יעקב שחר, בתל-אביב ויחתום על חוזה לעונה הקרובה, לאחר שכבר סיכם את תנאיו.
האימפריה מכה שלישית: האליפות של מכבי חיפה
דגו (37) הגיע לקבוצת הנוער של הירוקים בשלהי העונה שעברה ולאחר שבני לם חתם בקבוצה הבוגרת של מכבי נתניה. בעבר, בין השאר, אימן דגו את הפועל פ"ת, הפועל כפר-סבא, עירוני קריית-שמונה, הפועל ראשל"צ והפועל עכו. בכולן לא נחל הצלחה מסחררת.
5 צפייה בגלריה
דגו
דגו
מסאי דגו ועו"ד אודי שוכטוביץ', היועץ המשפטי של מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
5 צפייה בגלריה
דגו
דגו
דגו מגיע למשרדיו של יעקב שחר
(צילום: עוז מועלם)
5 צפייה בגלריה
דגו
דגו
מינוי מפתיע. דגו
(צילום: עוז מועלם)
דגו יחליף בתפקיד את ברק בכר, שזכה עם הירוקים בשלוש אליפויות רצופות ויעזוב בקיץ לטובת הכוכב האדום בלגרד הסרבית. הפרסומים על דגו, אגב, נחתו על השחקנים בהפתעה גמורה. כולם בחיפה ציפו למאמן זר שינחת ויחליף את בכר, שאמור לעבור לאלופה הסרבית שהבטיחה כבר את השתתפותה האוטומטית בליגת האלופות. והנה, כעת דגו הוא המינוי החדש.
אלברמן צפוי למנות את דגו מכמה סיבות: הוא מעריך אותו מאוד מקצועית, יש לו היכרות עם המועדון, הליגה והשחקנים וההשתלבות שלו תהיה הרבה יותר קלה משל מאמן זר. הערכות הם שההודעה הרשמית על המאמן החדש והעזיבה הרשמית של בכר תהיה לכל המאוחר ביום ראשון, מיד לאחר החגיגות הרשמיות והנפת צלחת האליפות.
5 צפייה בגלריה
מסאי דגו
מסאי דגו
לא אימן בקבוצה גדולה. דגו
(צילום: שרון צור)
גם שחקן העבר של המועדון, דקל קינן, ומאמן הפועל עפולה, שחר ויזינגר, צפויים להצטרף לצוות המקצועי של מכבי חיפה. קינן ככל הנראה כעוזרו של דגו. שחר, אחיו של גיא ויזינגר מאמן השוערים של מכבי חיפה, זוכה להערכה מקצועית גדולה מאוד על-ידי המנהל המקצועי גל אלברמן והוא צפוי להשתדרג ולהפוך לאיש צוות בכיר.
אשתו של גל אלברמן, ליטל אלברמן, כתבה באינסטגרם על המינוי הצפוי "ההצלחה של הקבוצה רשומה על שמך (של גל אלברמן), סומכת על המהלך ועל ההחלטות שאתה משכיל לקבל. ימים יגידו! בהצלחה לדגו. לא כל שם הוא שואו ולא כל שואו הוא הצלחה. הדרך השקטה, הצנועה והמושכלת היא הנתיב הבטוח להצלחה".
5 צפייה בגלריה
(אינסטגרם)
פורסם לראשונה: 07:18, 18.05.23