לאחר 22 שנה, נבחרת ישראל חזרה להופיע במשחק הפופולרי FC (לשעבר FIFA). זה קרה בזכות הצלחתה של נבחרת ה-efootball הישראלית, שהעפילה לטורניר הגמר של אליפות אירופה שיתקיים ב-7 ביולי. בזכות ההישג, נבחרת ישראל נכנסה לעדכון הגרסה האחרון של המשחק FC 24.
הגיימרים הישראלים ילבשו בטורניר הקרוב את המדים הרשמיים של הנבחרת, לאחר שההתאחדות לכדורגל הישראלית הגישה בקשה בנושא ל-EA Sports - שהסכימה לכך. ראוי לציין שדווקא בתקופה כזו להוסיף את הנבחרת למשחק כל כך מדובר ומצליח, ועוד אחרי 22 שנה, זו הצהרה לא קטנה מבחינת EA.
1 צפייה בגלריה
נבחרת ה-efootball הישראלית
נבחרת ה-efootball הישראלית
ישראל חוזרת למשחק הפופולרי לראשונה מאז 2002
(צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
בשנה שעברה נבחרת ה-efootball הישראלית עלתה לאליפות העולם שנערכה בסעודיה, תוך כדי שהשתמשה בסממנים ישראלים לאורך כל הטורניר - דבר שלא קרה במדינה האיסלאמית עד אז. לצד זאת, סביב הנבחרת הוצבה אבטחה כבדה.
יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ: "המטרה שלנו היא להגיע לקהל צעיר ולגרום לו להזדהות עם שחקני הנבחרת, ואני גאה מאוד שההתאחדות לכדורגל הביאה בשורה כזאת לקהל הישראלי לאחר 22 שנים שהנבחרת לא היתה במשחק. בתקופה הנוכחית להישג כזה יש משמעות גדולה פי כמה. בשנה שעברה, נבחרת ה-eFootball שלנו שברה מחסום ענק והגיעה לאליפות העולם בסעודיה, והשנה ההישגים שלה הביאו עוד בשורה גדולה לקהל הישראלי".
עוד אמר זוארץ: "מנהל תחום הגיימינג בהתאחדות, צביקה קוסמן, עמל רבות לטובת ההשתלבות בגרסה החדשה וראוי למחמאות. איחולי הצלחה לשחקנים ולמאמן ביורו הקרוב".
המהדורה הנוכחית של סימולציית הכדורגל המצליחה יצאה לראשונה ללא השם FIFA לאחר שההסכם בין הארגון ו-EA Sports הסתיים והצדדים לא הצליחו להגיע לסיכום על הארכת החוזה.
ההמנון ונבחרת ישראל ב-eSports בסעודיה
(ההמנון ונבחרת ישראל ב-eSports בסעודיה)