צפו באייטור קראנקה ורן קוז'וק מדברים אחרי הניצחון של נתניה
(צילום: ONE)
כשמכבי ת"א מינתה את אייטור קראנקה כמחליפו של ולדימיר איביץ' בתפקיד המאמן, היא לבטח לא חשבה שבחמשת משחקי הליגה הראשונים שלו ינצח המאמן הספרדי רק פעם אחת - ועוד דווקא את מכבי חיפה. אך זה המצב, אחרי שקבוצתו הפסידה אתמול (שני) 2:1 למכבי נתניה וכעת היא רחוקה כבר שמונה נקודות מהירוקים שבפסגה, וארבע נקודות מהפועל באר-שבע שבמקום השני – אותה היא תארח במחזור הקרוב (שני, 20:30).
כוכב הקבוצה ערן זהבי העלה הערב (שלישי) פוסט לאינסטגרם בו ניסה להרגיע את העניינים: "כולנו מאוכזבים מהתוצאות האחרונות והיכולת שהצגנו על המגרש. לא מחפשים תירוצים ולא אשמים, אנחנו רוצים וצריכים להשתפר. הכי חשוב להישאר ביחד, כולם כולל כולם, עם הצוות המקצועי, ההנהלה והקהל שלנו. אני בטוח שנדע רגעים יפים יותר".
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי שחקן מכבי ת"א
ערן זהבי שחקן מכבי ת"א
ערן זהבי. "נדע רגעים יפים יותר"
(צילום: עוז מועלם)

"דברים לא הולכים כמו שאנחנו רוצים"

אחרי אתמול, מכבי ת"א עומדת על שלושה ניצחונות בלבד בעשרת משחקי החוץ שלה העונה, ולא בכדי אוהדי הקבוצה שהגיעו לנתניה שרקו בוז לעבר השחקנים, וכשאלו התקרבו לעבר היציע עם שריקת הסיום, הם נשלחו להסתובב לחדרי ההלבשה. מי שמקבל הכי הרבה ביקורת - וגם קללות מהאוהדים - הוא המנהל המקצועי ברק יצחקי, שביום האחרון של חלון ההעברות של ינואר החתים בהשאלה את הרומני רארש איליה בן ה-19. אתמול רשם איליה הופעת בכורה כשעלה מהספסל בדקה ה-62, וכמובן שעדיין מוקדם לנתח את היכולות שלו, אך נראה כי לפחות לטווח הקצר חסרונו של אוסקר גלוך מורגש מאוד, כשהקבוצה עדיין ללא ניצחון מאז עזיבתו. "מכבי חיפה מביאה את דיא סבע, מחתימה שחקנים לעונה הבאה, ואצלנו לא הביאו כלום, הניהול פה לא מובן", צעקו אוהדים בנתניה.
3 צפייה בגלריה
מקבל את רוב הביקורת. יצחקי
מקבל את רוב הביקורת. יצחקי
מקבל את רוב הביקורת. יצחקי
(שחר גרוס, one)
קראנקה סופג ביקורות מצד שחקנים במכבי ת"א, בין היתר בטענה למקובעות. למרות יכולות חלשה במשחקים מול הפועל ת"א (0:0) ובני סכנין (1:1), הוא מיעט לבצע שינויים בהרכב. "אין שום ניסיון לעשות דברים אחרים", אמרו שחקנים במכבי. "הכל שבלונה, הספסל בכלל לא נחשב, הוא לא הבין עדיין לאן הוא הגיע".
מי שלא הציג אמש יכולת טובה הוא דווקא עוגן של יציבות במכבי ת"א, השוער דניאל פרץ. "דברים לא הולכים כמו שאנחנו רוצים", אמר פרץ. "אנחנו לא מביאים מספיק אופי להכריע את המשחקים לטובתנו. גם כשאנחנו לא משחקים מספיק טוב אנחנו צריכים לדעת להיות שם ברגעים הקריטיים. היינו צריכים להיות יותר אמיצים, יותר רעים, לשחק יותר קדימה".
על פער הנקודות ממכבי חיפה המוליכה אמר: "זה פער לא קטן, אבל יש עוד לא מעט משחקים בקופה. נתרכז קודם ביום שני הקרוב, ניתן הכל. אנחנו מאמינים שאפשר לנצח בכל משחק וככה נתחיל לעבוד. כל שבוע גמר גביע".
3 צפייה בגלריה
אייטור קראנקה מאמן מכבי ת"א
אייטור קראנקה מאמן מכבי ת"א
"אנחנו נאמין עד הסיום". קראנקה
(צילום: עוז מועלם)
קראנקה ניסה לשמור על אופטימיות: "יש עוד משחקים לשחק ונקודות לזכות בהן. אני תמיד אגיד שאנחנו רוצים לנצח. אנחנו נאמין עד הסיום. לא אהיה הראשון שמבקר את הסגל, מבחינתי זה הסגל הכי טוב בעולם. עם השחקנים האלה אנחנו נילחם עד לסיום העונה. בסיום העונה ננתח מה קרה".
פורסם לראשונה: 06:41, 14.02.23