עכשיו זה רשמי: ‏הבלם הברזילאי (27), פדרו אנריקה דה אוליביירה קוריהי (פדראו), שכבר היה סגור במכבי ת"א, נחת אתמול בישראל, עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם היום (חמישי) במכבי חיפה לשלוש עונות.
לאחר החתימה אמר השחקן: "אני מאוד שמח לחתום במכבי חיפה, ראיתי כל כך הרבה קטעי וידיאו של הקבוצה ושל האוירה באצטדיון, ואני כבר מחכה לשחק מול הקהל הזה".
1 צפייה בגלריה
פדראו
פדראו
"שמח לחתום". פדראו
(צילום: מכבי חיפה)
המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן, הוסיף: "שמח להודיע על החתמתו של פדראו לשלוש השנים הקרובות. אנו עוקבים אחר פדראו תקופה ארוכה, בה זיהינו בשחקן את התכונות המתאימות לסגנון המשחק שלנו. כעת נוצרה ההזדמנות לצרף אותו אלינו. אני בטוח שנוכל להגיע יחד איתו להישגים גדולים. מאחל לו התאקלמות מהירה והמון בהצלחה בבית החדש והירוק שלו. ברוך הבא פדראו".
סגנית האלופה הישראלית תשלם על השחקן 1.1 מיליון אירו. הוא מתנשא לגובה 1.94 מ' נולד בסאו פאולו ברזיל, ואת קריירת הבוגרים שלו החל הבלם באגווה סנטה הברזילאית, ממנה עבר בגיל 20 למועדון הפאר, פלמייראס. פדראו עבר בהשאלה למספר קבוצות בברזיל ובפורטוגל.
בתחילת עונת 21/22 הוא עבר לפורטימוננסה, מהליגה הראשונה בפורטוגל ומהר מאוד הפך לקפטן הקבוצה. הוא רשם במדיה 99 הופעות בכל המסגרות, אשר במהלכן הבקיע 5 שערים ובישל שניים נוספים. בסך הכל יש לדה אוליביירה 117 הופעות בליגה הפורטוגלית הבכירה.