האם ערן זהבי מכין את הקרקע ליום שאחרי? ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet נודע כי קפטן מכבי ת"א מנהל מגעים עם עיריית ראשל"צ בניסיון ליצור פורמט שיאפשר לו או לנציג מטעמו לנהל את הפועל ראשל"צ מהליגה הלאומית. גורמים המעורים במגעים אישרו את הדברים.
החלוץ נפגש עם ראש העירייה רז קינסטליך והביע את רצונו להפוך לאיש החזק במועדון. לפי תקנון ההתאחדות, מאחר שזהבי עדיין שחקן פעיל, הוא לא יוכל לרכוש כעת את הקבוצה, אלא רק אחרי שיפרוש. במקביל מתקיימים מגעים עם איש עסקים נוסף.
1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
יוכל לרכוש את הקבוצה רק אחרי הפרישה. זהבי
(צילום: עוז מועלם)
לפי רישומי ההתאחדות, הבעלים כרגע הוא עמוס לוזון, אך מדובר בעניין טכני – והעירייה היא זו שמתפעלת את המועדון ומתקצבת אותו ב־2.7 מיליון שקל בעונה. העירייה החליטה כי מי שמעוניין לקחת את הניהול יצטרך להפקיד 1.5 מיליון שקל. בנוסף, בניגוד להסכמים בעבר מול איל ברקוביץ' ולוזון, הרוכש יצטרך להתחייב גם על השקעה של שני מיליון שקל בכל עונה – וקינסטליך הבהיר זאת לזהבי.
מעבר לתקציב הגבוה שהיא מעניקה לקבוצה, עיריית ראשל"צ מספקת לרוכש מתקנים בחינם – אצטדיון הברפלד ומגרשי אימון רבים בעיר, לצד אחריות על מחלקת הנוער. זהבי בן ה־37 שיחק בקבוצת הנוער של הפועל ראשל"צ, שאותה עזב להפועל ת"א, והתגורר בעיר עד שעבר לשחק בחו"ל.
פורסם לראשונה: 01:30, 05.09.24