צפו בבכר מדבר אחרי הניצחון בנתניה: "כיף לייצר רצף, צריך להרים את הרמה"
(צילום: ONE)
זה לא היה קל, אבל מכבי חיפה סימנה וי נוסף אמש בדרך לשמירה על תואר האליפות כשניצחה 0:2 את מכבי נתניה בחוץ, השלימה ניצחון שמיני ברציפות והחזירה את הפער ממכבי ת"א והפועל באר-שבע בפסגת ליגת העל לארבע נקודות. צ'ארון שרי כבש (54) ובישל לדין דוד (78), שישה ימים לפני שהם מארחים את הפועל באר-שבע לקרב צמרת מסקרן.
מלבד שרי ששב מפציעה והיה מצוין, מכבי חיפה גם הרוויחה במשחק הזה את השוער רועי משפתי, שמחליף את ג'וש כהן הפצוע. בקבוצה היה חשש גדול בנוגע לעמדת השוער לאחר פציעתו של כהן, אך משפתי היה נהדר אתמול ועם מספר הצלות גדולות הוכיח שמגיע לו לקבל את ההזדמנות. "משפתי הוכיח שיש על מי לסמוך בשער", אמר גורם במועדון. " הוא סיפק משחק נהדר מלא בביטחון. זה ניצחון לא פשוט בכלל במגרש שהתקשנו בו לא מעט הפנים למשחק הבא שלנו מול באר-שבע".
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שמרו על הפסגה. שחקני מכבי חיפה חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
סיבה נוספת לשמחה בצד הירוק היא חזרתו של דולב חזיזה למגרשים לראשונה מאז ההפסד 3:1 ליובנטוס בליגת האלופות בתחילת אוקטובר. חזיזה נכנס כמחליף בדקה ה-86 וברק בכר צפוי להכניס אותו בהדרגה לעניינים. עומר אצילי, שהוחלף בדקה ה-71, כעס על החילוף ולא ניסה להסתיר את זה בדרך החוצה מהמגרש. בחיפה בחרו להגן על הכוכב: "אם אצילי יוחלף ויהיה מאושר אז זה ידליק נורה אדומה מהבהבת אצלנו, הוא רוצה לשחק כל הזמן אבל צריך לכבד כל החלטה של המאמן", אמר גורם בקבוצה.
במכבי חיפה מקווים לקבל במהלך הימים הקרובים תשובה סופית מנטע לביא לגבי עתידו, וכרגע נראה שהוא בדרך לעזוב לליגה היפנית. הקפטן קיבל הצעה מפתה מאוד מגמבה אוסקה: חוזה לארבע שנים ושכר של כ-900 אלף אירו לעונה. בקבוצה עדיין מנסים לשכנע אותו להישאר לפחות עד לסיום העונה ולהמתין להצעה מליגה בכירה יותר.