רד בול זלצבורג החלה את הופעותיה העונה בליגה האלופות בתבוסת חוץ קשה (3:0) נגד ספרטה פראג. כוכב הקבוצה אוסקר גלוך פתח בהרכב והשלים 90 דקות, בזמן שביציע ישב מאמן נבחרת ישראל, רן בן שמעון. ל-ynet נודע כי האחרון הגיע לעקוב אחרי השחקן בחשאי, ולאחר המשחק ניצלו השניים את ההזדמנות לשיחת תיאום ציפיות ויישור הדורים.
הרקע לשיחה הייתה ביקורת קשה שהשמיעו מקורבי השחקן כלפי המאמן הלאומי, לאחר שהדיח אותו מההרכב במשחק השני בליגת האומות מול איטליה. בכוורת של בן שמעון הפתיעו כשטענו כי המאמן לא צפוי לפתוח עם השחקן גם במסגרת המשחק בשבוע הבא, נגד צרפת (חמישי, 10.10, 21:45).
2 צפייה בגלריה
גלוך
גלוך
שיחה הבהרה. גלוך
(צילום: Maja Hitij/Getty Images)
2 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
עושה סדר. בן שמעון
(צילום: עוז מועלם)
ההחלטה של בן שמעון שלא לפתוח עם גלוך העלתה לא מעט תהיות, כאמור, גם בקרב המקורבים של השחקן, שכבש צמד במשחק הליגה האחרון נגד אוסטריה וינה וצפוי לפתוח הערב (22:00) במדי זלצבורג במסגרת המחזור השני של ליגת האלופות נגד ברסט הצרפתית (21:45). "רן הבהיר לאוסקר בשיחה בארבע בעיניים שבמשחקים שמצריכים אגרסיביות הגנתית יותר, הוא לא יפתח בהרכב, וזה רלוונטי גם לגבי צרפת בשבוע הבא", הסבירו בסביבת בן שמעון.
בסביבתו של גלוך מגדירים את הדברים כ"תלושים" מאחר שהוא היחידי בקרב סגל הנבחרת שמשחק בליגה האלופות.
בן שמעון יפרסם היום את הסגל שייצא בשני להונגריה לקראת המשחקים בחמישי הבא בהונגריה מול צרפת ובשני מול איטליה, ויקיים מסיבת עיתונאים בנושא. החלטה לגבי זימונו של מנור סולומון תתקבל בכפוף למצב הפציעה שלו, ונראה כי יהיה חלק מהסגל. אם שחקן הכנף של לידס יוכל לשחק נגד צרפת, יהיו לכך השלכות ישירות לגבי מעמדו של גלוך בהרכב.
מי שצפוי לחזור לסגל ולהרכב הוא שוער הכוכב האדום בלגרד, עומרי גלזר (שגם כן מתמודד עם פציעה קלה). מרבית השלד מהמשחקים האחרונים יישאר ללא רוי רביבו הפצוע שאת מקומו בהרכב יתפוס דני גרופר שמועדף על ידי בן שמעון. אלי דסה, שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים בשל פציעה, יחזור להרכב.
פורסם לראשונה: 06:24, 01.10.24