הפועל באר-שבע יצאה לפגרת הנבחרות כשהיא במומנטום מצוין לאחר שאתמול (ראשון) השיגה את ניצחון הליגה השלישי ברציפות שלה, 1:3 ביתי על הפועל ירושלים. בסיום המשחק אתמול אפילו נשמעו לראשונה מהיציע הדרומי בטוטו טרנר קריאות עידוד למאמן רן קוז'וך, שתחילת דרכו במועדון לוותה בחשדנות וחוסר פירגון מצד הקהל הרחב מאחר שהוא מונה לתפקיד במקום אליניב ברדה האהוב ושהתוצאות בתחילת הדרך היו קצת פחות טובות.
אמיר גנאח צלע בסיום המשחק והוא סיפר שהוא ספג מכה בקרסול. בסביבת השחקן מקווים שלא מדובר בפציעה רצינית שתמנע ממנו ליטול חלק במשחקי הנבחרת הצעירה מול אסטוניה ובולגריה, זאת לאחר שבקיץ הוא לא נכלל הסגל של הנבחרת לאולימפיאדה. בכל אופן, לאחר פגרת הנבחרות צפויה באר-שבע את רועי גורדנה ותומר יוספי, ומעט לאחר מכן גם את שי אליאס.
2 צפייה בגלריה
קוז'וך
קוז'וך
הצליח לפייס את האוהדים. קוז'וך
(צילום: הרצל יוסף)
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
ניצחון שלישי ברציפות. שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
(צילום: הרצל יוסף)
כבר כעת המלחמה על דקות משחק בסגל היא די קשה, כשלראייה אילון אלמוג, שחזר מפציעה שהשביתה אותו במשך תקופה ארוכה, טרם זכה אפילו לדקת משחק אחת. במקביל גם מצבו של גיא בדש לא משתנה ואתמול הוא שוב לא נכלל בסגל, ובקבוצה רוצים שהוא יעזוב בינואר.
קוז'וך סיפר שהוא הכין את קבוצתו לכך שהפועל ירושלים תשלח הרבה כדורים ארוכים, מה שגרם לשחקני הקישור של קבוצתו לרדת יותר מדי לאחור. המחצית הראשונה הסתיימה בפיגור למרות שהירושלמים ספגו שני כרטיסים אדומים. במחצית השנייה באר שבע כבר השכילה לנצל את היתרון המספרי כדי להפוך את התוצאה ולנצח. אנטוניו ספר, שחווה העונה פיחות במעמדו תחת קוז'וך, שוב עלה מהספסל ונראה טוב ומחויב, וכבש את השער שהשלים מהפך. בסיום הוא לא חגג עם האוהדים, אך במועדון טענו שזה רק בגלל שהוא מיהר לנסוע לשדה התעופה לצורך חופשת מולדת ברומניה.
גיא פרימור עזב באמצע השבוע שעבר את תפקיד מנכ"ל הקבוצה כשעבר להפועל ת"א, וטרם מונה לו מחליף. רו"ח ניר כ"ץ, שמכהן במשך שנים כסמנכ"ל הכספים של המועדון, כבר קיבל בעבר הצעה להשתדרג לתפקיד המנכ"ל, אך סירב – ולא ברור האם הפעם יסכים להחליף את פרימור.