"אני שמח מאוד להמשיך את הקריירה שלי במועדון היסטורי", אומר היום (שבת) בוריס קליימן, לאחר שחתם בפ.א.ס יאנינה היוונית. זאת יממה לאחר שנסגר תיק האונס נגדו. "אני רוצה להודות לאנשי הקבוצה על קבלת הפנים החמה שנתנו לי ולמשפחתי, ואני כבר מרגיש בבית. אני לא יכול לחכות יותר להתחיל ולהיאבק על המטרות ולפגוש את האוהדים", סיכם השוער הישראלי.
כידוע, אמש ביטל בית המשפט ביוון את כתב האישום נגד בוריס קליימן, נגדו הוגשה תלונה בגין עבירות מין. תוצאות בדיקת ה-DNA שביצע יצאו שליליות, מה שהוביל מיידית לסגירת התיק.
1 צפייה בגלריה
בוריס קליימן
בוריס קליימן
התחלה חדשה. קליימן
(צילום: INTIMEsports)
הפרשה שתפסה תהודה גדולה היתה כאשר השוער, ששיחק אז בוולוס, נעצר בחשד שאנס נערה בת 17 בבר מקומי באתונה, יחד עם חשד לשימוש בסמים. לאחר מספר ימים ששוחרר קליימן בערבות עד לקבלת תוצאות בדיקת המעבדה.
גם בדיקת הסמים שנלקחו מקליימן חזרה נקייה. שתי הבדיקות הוצגו בפני בית המשפט שפנה לבאי כוחה של הנערה, משפחתה חתמה על מסמך כי אין לה טענות לגבי סגירת התיק, ואף תירצו כי בשל קשיי שפה התקשתה בחקירתה. כעת, אחרי שזוכה לגמרי, קליימן יגיש תביעת ענק נגד בעלי וולוס שהתבטא בחריפות נגדו עם התפוצצות הפרשה, כולל שחרורו המיידי מהקבוצה.
עורך דינו, יניב שגב, אמש אמש: "כפי שסברתי למן תחילת הפרשה, בוריס חף מכל פשע. כעת, טענתי זו מגובה הן בבדיקות פורנזיות, הן בראיות מצולמות והן בהסכמת המתלוננת לביטול כתב האישום - דבר המדבר בעד עצמו".