מכבי חיפה נפרדה אתמול (שבת) סופית מכתר האליפות, למרות ניצחון דרמטי 1:2 על בני סכנין. אחרי שכבר ביצעו את הזעזוע בעמדת המאמן והודיעו שברק בכר יחזור בקיץ לקבוצה לאחר עונה אחת, התחילו הירוקים בהיערכות לעונה הבאה, בתקווה, כמובן, להחזיר את התואר לכרמל.
בראש רשימת המועמדים של הקבוצה נמצא כמובן האקס עומר אצילי, אך העלויות הגבוהות והשכר הגבוה שהוא מקבל באל-עין מהאמירויות צפויים להוות מכשול לעסקה. הקפטן לשעבר, נטע לביא, גם נמצא חזק בתוכניות של בכר אך גם הוא לא יוותר בקלות על המשכורת הגבוהה אותה הוא מרוויח בגמבה אוסקה היפנית.
3 צפייה בגלריה
שגיב יחזקאל, דיע סבא ונטע לביא
שגיב יחזקאל, דיע סבא ונטע לביא
שגיב יחזקאל, דיע סבא ונטע לביא
(צילום: עוז מועלם)
דגו: "היה מאבק טוב, גאה בשחקנים"
(באדיבות ONE)

דיא סבע, שבינואר הושאל לאמירייטס קלאב, מעורך מאוד על ידי בכר, שרוצה להחזיר אותו למרות הזעם הגדול של האוהדים הירוק על הפוסט ששיתפה אשתו עם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל". במכבי חיפה מאמינים כי הזמן עשה את שלו והמתחים שככו, וכי גם הקהל יקבל בהבנה ובאהבה את סבע.
גם שגיב יחזקאל נמצא חזק בתוכניות של בכר, כאשר לשניים כידוע יש היכרות מוקדמת עוד מהימים של המאמן בהפועל באר-שבע. קייס גאנם, חלוצה של בני ריינה, הותיר במהלך העונה רושם מצוין על הצוותים המקצועיים של מכבי חיפה, וגם הוא נמצא על הכוונת של הקבוצה לעונה הבאה. גם השחקן עצמו מעוניין בשידוך.
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
דחוק אבל על השולחן. עומר אצילי
(צילום: ראובן כהן)
מי שצפויים לעזוב הם דניל לסובוי, שהגיע בינואר והתגלה כאכזבה גדולה, שואו, שלא מצא מקום בהרכב של דגו ונדחק לקצה הספסל, וגם לורנצו שימיץ', שהציג לא מעט משחקים טובים אך חסר יציבות. סימן שאלה גדול נמצא סביב עמדת השוער, כאשר שריף כיוף שהיה די יציב במהלך העונה מוערך, אך בכר עשוי להחתים שוער בכיר יותר, כאשר ג'וש כהן ששמר על קשר טוב עם בכר נלקח בחשבון.
מאור לוי, שהושאל העונה למכבי פ"ת והיה נהדר, צפוי לחזור לסגל של הירוקים ולצאת עם הקבוצה למחנה אימונים. לוי עצמו מאוד רוצה לחזור אך ידרוש הבהרות לגבי דקות משחק שהוא אמור לקבל, כשהוא מבין שצפויה לו תחרות לא פשוטה בקישור מול מחמוד ג'אבר ועלי מוחמד. בנוסף, קשר זר אמור לחתום ולתפוס את מקומו של צ'ארון שרי.
3 צפייה בגלריה
מאור לוי
מאור לוי
יחזור למכבי חיפה? מאור לוי
(צילום: עוז מועלם)
לצד דין דוד, שון גולדברג, ג'אבר, ליאור רפאלוב וגדי קינדה, שימשיכו להיות שחקנים מובילים בסגל של מכבי חיפה, במועדון ימשיכו לעקוב אחרי ההשתלבות של הצעירים עילאי חג'ג', עילאי פיינגולד וסוף פודגורנו - שהיו שחקנים מאוד משמעותיים תחת מסאי דגו.