לאחר שרן קוז'וך פוטר ממכבי נתניה, ניסו אביטן שוחרר מהפועל חדרה ובני לם סיים את תפקידו במכבי פ"ת, גם הפועל פ"ת עורכת שינויים על הקווים. עופר טסלפפה פוטר היום (שני) נוכח מצבה הקשה של הקבוצה, שירדה במחזור החולף למקום האחרון בטבלת ליגת העל לאחר הפסד מאכזב למ.ס אשדוד.
בסיום המשחק מול אשדוד, אוהדי הפועל פ"ת איבדו סבלנות וקראו להנהלה לפטר את טסלפפה, שבסיום המשחק עזב את האיצטדיון מיציאה צדדית. בהפועל פ"ת שקלו שקלו העונה להיפרד מהמאמן עוד קודם, אך לבסוף מנכ"ל המועדון, אבי יחיאל, החליט לתת לו הזדמנות נוספת ולחזק את הקבוצה.
1 צפייה בגלריה
עופר טסלפפה
עופר טסלפפה
סיים את תפקידו. עופר טסלפפה
(צילום: עוז מועלם)
הפועל פ"ת אכן הייתה במגמת שיפור משמעותית אחרי רצף חמשת ההפסדים בדצמבר והציגה רצף חיובי ללא הפסד, אבל אז שוב הגיעה ירידה ביכולת והקבוצה הפסידה בשני המחזורים האחרונים להפועל חיפה ואז 2:0 לאשדוד בשבת האחרונה, והפור נפל.
"ההחלטה להיפרד מעופר הייתה קשה", אמר יחיאל. "לכל אורך התקופה מערכת היחסים בינינו הייתה נהדרת. עופר תרם רבות למועדון ולי באופן אישי והיה בינינו שיתוף פעולה שהוביל את המועדון להישגים ופריחה. אני מוקיר לו תודה על כך ונזכור את זה תמיד. לצערי, עד כה העונה הקבוצה לא הציגה את קצב צבירת הנקודות והיכולת הדרושה וההרגשה שלי בעת הזו היא שנדרש לעשות שינוי. אני מאחל לעופר הצלחה גדולה בהמשך הדרך ובטוח שדרכינו עוד יפגשו בעתיד".
"צר לי שהגענו לרגע הזה", אמר טסלפפה. "אני מאחל להפועל המון בהצלחה ואני בטוח שהמועדון יישאר בליגת העל". המועדון צפוי להודיע בהקדם על מינויו של מאמן חדש כאשר שמו של קובי רפואה עלה כמועמד.
טסלפפה הגיע להפועל פ"ת בקיץ 2021, לאחר שזו ירדה לליגה א' בעונה שלפני כן, ונשארה בסופו של דבר בלאומית בעקבות התפרקותה של הפועל איכסל, שעלתה לליגת המשנה בקיץ הקודם. עונה לאחר מכן הוא הוביל את הקבוצה בחזרה לליגת העל אחרי היעדרות של שמונה שנים, אך התוצאות הרעות בתקופה האחרונה, כולל רצף של חמישה הפסדים והירידה למקום האחרון, הובילה את ההנהלה לקבל החלטה על זעזוע.