ברק בכר מגיב לתבוסה לבנפיקה
(באדיבות ONE)
מכבי חיפה תקיים היום (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (ראשון, 20:30) בטדי מול בית"ר ירושלים. הקבוצה של ברק בכר מגיעה אחרי ה-6:1 המהדהד בבית לבנפיקה ליסבון וכשהיא הודחה סופית מליגת האלופות.
בכר בכר יחסר מחר את דניאל סונדגרן ודולב חזיזה הפצועים, שצפויים לחזור לפעילות רק לאחר המונדיאל. כמו כן, גם את סוף פודגוראנו (שככל הנראה גמר את העונה) ומחמוד ג'אבר, הסובל משבר דחיסה ותהליך ההחלמה שלו הולך ומתארך מפעם לפעם. ג'אבר אמנם הוא מרגיש הקלה קטנה, אך במידה והטיפולים לא יובילו לפתרון מלא הוא צפוי לעבור ניתוח שישבית אותו עד לסיום העונה.
1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
יגיעו בהמוניהם לטדי. אוהדי מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
בכר מתלבט אם לפתוח עם דילן בטובינסיקה, שלא שותף מול בנפיקה ורק היום יתברר האם יהיה כשיר להתמודדות. מוחמד אבו פאני ונטע לביא צפויים לפתוח בקישור האחורי של חיפה, כאשר צ'ארון שרי, עומר אצילי, פרנצדי פיירו ודין דוד בחלק הקדמי. גם מאוויס צ'יבוטה נמצא בתמונת ההרכב. 6,000 אוהדי חיפה יגיעו למשחק בטדי למרות שבתחילה הייתה כוונה לחרם של הקהל, זכר לגמר הגביע בסיום העונה החולפת.
המאמן דיבר היום לקראת המשחק: "חווינו הרבה חוויות במפעל הזה (ליגת האלופות), היו הרבה דברים טובים ופחות טובים. אבל עכשיו אנחנו צריכים להתרכז בליגה. אנחנו במקום הראשון ואנחנו צריכים לשמור עליו עד הפגרה, ולכן המשחק נגד בית"ר - שנמצאת במומנטום טוב עם קהל שימלא את האיצטדיון - הוא חשוב מאוד".
דין דויד: "משחק לא פשוט. אנחנו התכוננו ואנחנו באים לנסות לנצח ולעשות תוצאה טובה. ראינו איך הם משחקים בתקופה האחרונה, הם במומנטום טוב". על העייפות: "אנחנו משאירים את התירוצים בצד. יש לנו שלושה משחקים לעשות תוצאות טובות ולצאת לפגרה לנוח".