נבחרת בלגיה לא תארח את ישראל בבית, כך אישרה ההתאחדות הבלגית לכדורגל. אף עיר בבלגיה לא מוכנה לארח את המשחק עקב "סיכונים ביטחוניים חמורים". המשחק אמור להתקיים ב-6 בספטמבר.
בחודש שעבר, עיריית בריסל מסרה כי: "לאחר ניתוח מדוקדק ומעמיק, עלינו להסיק היום שקיום משחק כזה בעירנו, בזמנים קשים במיוחד, יוביל ללא ספק להפגנות גדולות והפגנות נגד. לטעמנו יש בהן כדי לסכן את ביטחונם של הצופים, השחקנים, תושבי בריסל וכוחות המשטרה שלנו". גם העיר לובן, שמארחת את משחקי הנבחרת הצעירה וכן את נבחרת הנשים, לא הסכימה לארח בשטחה את המשחק, גם גנט וליאז' סירבו.
1 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת בלגיה חוגגים
שחקני נבחרת בלגיה חוגגים
שחקני נבחרת בלגיה חוגגים ביורו האחרון
(צילום: EPA/MOHAMED MESSARA)
כנראה שבלגיה תארח את ישראל בהונגריה, באותו אצטדיון בו ישראל תארח את משחקיה בליגת האומות, בוז'יק ארנה בבודפשט. בתקשורת הבלגית טוענים כי ייתכן כי המשחק יתקיים ללא קהל. בחודש אוקטובר האחרון הייתה מתקפת טרור בבריסל במהלך המשחק בין שבדיה לבלגיה. מחבל רצח שני אוהדים שבדים והמשחק הופסק.
אתמול נודע כי עיריית אודינה דחתה את בקשתו של נשיא התאחדות הכדורגל האיטלקית (FIGC), גבריאלה גראבינה, שקיווה כי העיר תהיה בין נותני החסות של משחק ליגת האומות של איטליה מול ישראל שצפוי להתקיים ב-14 באוקטובר באצטדיון פריולי שנמצא בעיר. העירייה מסרה ל-"ANSA" כי היא החליטה שמתן חסות למשחק "יהיה מפלג, כי ישראל היא מדינה במלחמה".
ישראל תשחק בבית 2 של דרג 1 בליגת האומות מול איטליה, בלגיה וצרפת - שלוש מהנבחרות הטובות ביבשת. את הקמפיין היא תפתח ב-6 בספטמבר עם משחק חוץ מול בלגיה.
ז׳אן האריסון מרסלן הצטרף לבית"ר
(ONE)