מינהלת הליגות בכדורגל פרסמה היום (שני) באופן רשמי כי ליגת העל תשוב ב-25 בנובמבר, והליגה הלאומית תשוב לשחק כבר ביום שישי הקרוב. המשחקים ייערכו ללא קהל, בהתאם להוראות פיקוד העורף.
"בשבוע האחרון הגיעו אנשי פיקוד העורף בתיאום עם אנשי המינהלת לאצטדיוני הליגות המקצועניות וערכו סיורים לבחינת האפשרות לקיים משחקים באצטדיונים תוך הגדרת המרחבים המוגנים למקרה הצורך. עם סיום הביקורים, ניתן אישור לחזרה לפעילות, בשלב זה ללא קהל כשלאצטדיון יוכלו להכנס בעלי תפקידים הקשורים לניהול המשחק בלבד בכמות מוגבלת", נמסר ממינהלת הליגה.
"בהתאם לכך, אנו מפרסמים היום את מועדי משחקי החזרה בשתי הליגות המקצועניות. כל האצטדיונים בהם שובצו משחקים, קיבלו את אישור פיקוד העורף והמנהלת תסייע לקבוצות שלא יוכלו לשחק באצטדיונים הביתיים בשל המצב הבטחוני והנחיות פיקוד העורף. כמובן כי ככל שיהיה שינוי במצב, באופן שלא יאפשר את קיום המשחקים (או חלק מהמשחקים באצטדיונים מסוימים) תועבר הודעה מתאימה".
יו"ר המינהלת ארז כלפון אמר: "בשבועות האחרונים פעלנו ביחד עם פיקוד העורף על מנת לקדם את חזרת המשחקים. בימים קשים אלו, בהם אנו עדיין מתאבלים על הנרצחים, מתפללים לשובם של החטופים ומיטב בנינו ובנותנו נלחמים בחזיתות השונות על מנת שנוכל להמשיך ולחיות במדינת ישראל האהובה, הנעת הגלגל וחזרת הליגות לפעילות הינה חלק סמלי וחשוב בהנעת המשק ואמירה לעולם ולאויבנו - אנחנו כאן".
1 צפייה בגלריה
הגרלת המשחקים
הגרלת המשחקים
כרגע הליגה תחזור ללא קהל. ארז כלפון
(צילום: עוז מועלם)
"בשלב ראשון ובשל המגבלות השונות והמובנות, המשחקים ייערכו ללא קהל. אנו נמשיך להתנהל מול פיקוד העורף בתקווה שניתן יהיה להגדיל את כמות האנשים ולאפשר כניסת קהל – הכל בהתאם להתפתחויות. אני שב ושולח מכאן את תנחומינו למשפחות הנרצחים, תפילתנו לחזרת החטופים, להחלמת הפצועים ולשלומם של כל חיי וחיילות צה"ל וכל אנשי קהילת כוחות הביטחון", אמר כלפון.