אם רובי קין לא ימשיך במכבי ת"א בעונה הבאה, המועמד הבכיר להחליפו הוא לא אחר מאשר ברק בכר. למאמן האירי יש חוזה גם לעונה הבאה, אבל לא מן הנמנע שהוא יעזוב את הקבוצה בתום העונה הנוכחית.
בכר אימן העונה את הכוכב האדום בלגרד, אך פוטר עקב הכישלון של הקבוצה בליגת האלופות וההפסד בדרבי לפרטיזן חרץ את גורלו.
2 צפייה בגלריה
הכוכב האדום מנצ'סטר סיטי ברק בכר
הכוכב האדום מנצ'סטר סיטי ברק בכר
יעבור לצהוב? בכר
(צילום: PEDJA MILOSAVLJEVIC / AFP)
כזכור, בכר זכה בשלוש אליפויות עם מכבי חיפה לפני שעבר לסרביה, ועוד שלוש אליפויות עם הפועל באר שבע. למכבי ת"א לא היה מאמן ישראלי מאז מוטי איווניר וניר לוין בעונת 2011/2012, כאשר מיץ' גולדהאר החליט ללכת רק על מאמנים זרים, אך כעת ייתכן שבכר יגיע לקריית שלום.

מכבי ת"א מעוניינת במדמון

אחרי שהפסידה את ליאור קאסה, שבחר במכבי חיפה, מכבי ת"א מנסה לצרף את אלעד מדמון מהפועל חדרה. מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, נסע למתחם האימונים של חדרה כדי לנסות לסגור את העסקה.
מדמון בן ה-19 כבש העונה שמונה שערים ב-16 הופעות, אחד מול מכבי ת"א, והוא אחד החלוצים הכי טובים בליגה העונה. אך למרות היכולת הטובה שלו, חדרה נמצאת מתחת לקו האדום. ביום ראשון מכבי ת"א תפגוש את חדרה בבלומפילד במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה.
2 צפייה בגלריה
אלעד מדמון
אלעד מדמון
המגעים יבשילו למעבר לקריית שלום? מדמון
(צילום: עוז מועלם)
עד כה צירפה מכבי ת"א בינואר את האקסים מתן בלטקסה ועדן קארצב. הצהובים ינסו להתניע גם מהלך לצירוף איתן אזולאי, אבל במכבי נתניה מעדיפים להמתין לטורניר הכדורגל של המשחקים האולימפיים בפריז ולאחר מכן לנסות למכור אותו בסכום גבוה.
גם עדי יונה מבית"ר ירושלים עורר עניין אצל מכבי ת"א, אבל יש לו סעיף שחרור של שני מיליון אירו ולצהובים-שחורים אין שום כוונה למכור אותו.
פורסם לראשונה: 11:34, 24.01.24