"צריך לכבד את הבחירה של ערן": צפו בשרן ייני מדבר על סערת זהבי והנבחרת
(צילום: ONE)
מכבי ת"א תארח ביום שבת (20:30) את בית”ר ירושלים במסגרת המחזור החמישי בליגת העל. המאמן ולאדן איביץ’ הקפטן ושרן ייני דיברו במסיבת עיתונאים לקראת המשחק, שבמהלכה התייחסו לסערת ערן זהבי ונבחרת ישראל.
איביץ' התייחס לפרשת זהבי והנבחרת: "מקרה מוזר. מבחינתי אני מאמן מכבי ת"א. אני מכבד את ההחלטה של מאמן הנבחרת. זו לא הבעיה שלי ולא העסק שלי. כולם יודעים מה זהבי נתן לנבחרת הלאומית, אבל אני לא יודע. כשאני הייתי שחקן בשנים האחרונות של הקריירה שלי גם אני רציתי להיות לבד בחדר".
על משחק הליגה הקרוב מול בית"ר ירושלים: "אני יודע שמבחיניתנו תוצאה טובה תהיה רק ניצחון. אנחנו צריכים להתכונן ל-90 דקות ולהיות מרוכזים וטובים יותר בכל רגע של המשחק. היו לנו ההזדמנויות שלנו מול אשדוד ולא ניצלנו אותן, הפעם נצטרך להיות יותר מרוכזים ולקבל החלטות טובות יותר".
1 צפייה בגלריה
איביץ'
איביץ'
"בשנים האחרונות של הקריירה שלי גם אני רציתי להיות לבד בחדר". איביץ'
(צילום: עוז מועלם)
ייני על זהבי: "כל מה שקשור לענייני השינה הוא קשה. חלק מתקשים לישון אחד עם השני. אני חושב שצריך לכבד את הבחירה של הצד השני, אני מצדי מעדיף להיות עם בן זוג. אני אוהב את החברה בחדר, אבל צריך לכבד את הבחירה של ערן. באסה שזה המצב הסופי, שערן לא יהיה חלק מהנבחרת במשחק כזה חשוב, חבל לכל אוהבי הנבחרת. ערן טוב בלהתמודד במצבים לא פשוטים, גם ברמה המקצועית וגם ברמה האישית. כל רגע שהוא על המרגש עושה לנו טוב. אנחנו סומכים עליו". על הקהל: "תמיד שהתמיכה של האוהדים חשובה לנו, הם תמיד ממלאים את היציעים. צפה לראות אותם".