ענאן חלאילי, אחד משחקניה המצטיינים של מכבי חיפה העונה, לא ישחק באולימפיאדה הקרובה. קבוצתו החדשה סן ז'ילואז הבלגית רוצה שהוא ישחק איתה במוקדמות ליגת האלופות, ולא תשחרר אותו.
חלאילי, שהיה אחד משחקניה הבולטים של נבחרת הנוער במונדיאליטו, היה אמור לשחק גם באולימפיאדה. אבל לצערו, סן ז'ילואז סיימה רק במקום השני את הליגה הבלגית ולא זכתה באליפות, והמשמעות היא שהקבוצה תשחק במוקדמות ליגת האלופות ולא תקבל כרטיס אוטומטי לשלב הבתים. סן ז'ילואז לא תשחרר את חלאילי לטובת הנבחרת, והוא ינסה לעזור לה במוקדמות המפעל היוקרתי ביבשת.
1 צפייה בגלריה
מכבי חיפה הפועל חיפה
מכבי חיפה הפועל חיפה
חלאילי נפרד מהאוהדים אתמול בסמי עופר
(צילום: ראובן כהן)
"אני מבטיח לשאת את שם המועדון בגאווה", כתב השחקן בפוסט פרידה בחשבון האינסטגרם שלו, לפני שיטוס לחתום רשמית במועדון החדש שלו. "אני מעלה את המילים האלה ברגשות מעורבים של שמחה והתרגשות יחד עם עצב של פרידה. אני רוצה להודות למועדון הכדורגל מכבי חיפה. היה לי הכבוד והזכות להיות חלק מהמועדון המופלא הזה, שליווה אותי לאורך השנים ותרם רבות להתפתחותי המקצועית והאישית."
"אני רוצה לומר תודה ענקית לכל הצוות המקצועי", המשיך השחקן. "למר יענקל׳ה שחר האחד והיחיד המאמנים, והחברים לקבוצה על התמיכה, ההכוונה והאמונה בי. התמיכה שלכם הייתה המנוע שהניע אותי קדימה והוביל אותי להישגים ולהצלחות. איך אפשר בלי תודות לאוהדים המדהימים של מכבי חיפה – אתם ללא ספק האוהדים מספר אחת במדינה. התמיכה והאהבה שלכם תמיד היוו עבורי מקור להשראה ולמוטיבציה. אני מודה לכם על כל רגעי העידוד והפרגון.
חלאילי, נועל קריירה במכבי חיפה עם 14 שערים ו-7 בישולים ב-52 הופעות, כשהעונה הוא הפך לבאנקר בהרכב של מסאי דגו. שווי העסק על סוכם מוערך בכ-7.5 מיליון אירו וחלאילי, המחזיק בבעלות על 25 אחוז מכרטיס השחקן שלו, יקבל רבע מהסכום. השחקן אף ישתכר כחצי מיליון אירו לכל עונה.
כזכור, לפני פחות משנה חלאילי היה אלמוני בן 18 שמשחק בקבוצת הנוער של מכבי חיפה. המונדיאליטו טרף את הקלפים והקפיץ אותו למקום אחר בקריירה. הצעיר שהמסלול שלו היה בכיוון של השאלה להפועל עפולה, להט עם נבחרת הנוער בטורניר היוקרתי בארגנטינה, שידור שער הניצחון הדרמטי שלו מול אוזבקיסטן בשמינית הגמר (בדקה ה-97!) כיכב בשיר של חנן בן ארי, ובחלוף מספר חודשים הוא הפך לשחקן הכי לוהט בהרכב האלופה מכבי חיפה.