"יש עוד הרבה לתקן": צפו באבוקסיס מדבר אחרי ניצחון הבכורה העונה
(צילום: ONE)
קפטן נבחרת הנוער איליי מדמון סיכם לעונה בבית"ר ירושלים ויחתום בה רשמית הבוקר. על המגעים איתו פורסם אתמול לראשונה ב-ynet.
מדמון יושאל ללא תמורה מהפועל באר-שבע אחרי שזו הנחיתה בעמדה שלו את עדן שמיר. השיקול המרכזי של מדמון להגיע לבית וגן היה החיבור בינו לבין יוסי אבוקסיס בבני יהודה בעונה שעברה. מדמון עוד פתח במשחק נגד אשדוד והיה אשם ישיר בשער הראשון ויצא בדקה ה-27, ועם החיזוק של אליניב ברדה בעמדה שלו החליט בהחלטה משותפת לצאת להשאלה לעונה נוספת, זאת כשבמאי הקרוב הוא אמור להיות שחקן מרכזי של הנבחרת עד גיל 20 במונדיאליטו באינדונזיה.
2 צפייה בגלריה
איליי מדמון
איליי מדמון
איליי מדמון
(צילום: AFP)
מי שעוד סגר בבית"ר הוא החלוץ דור תורג'מן, שעל הסיכום על השאלות ממכבי ת"א פורסם לראשונה ב-ynet. בשל הבריחה של סטיפה פריצה וההרחקה של ג'ורג'ה יובאנוביץ', תורג'מן עוד עשוי להיות חלק מהסגל של מכבי ת"א בשבת באשדוד, ורק לאחר מכן יצטרף לקבוצה של יוסי אבוקסיס. בבית"ר שלחו טיוטת חוזה לקשר טרזי תומאס מחוף השנהב שירד עם לוזאן בעונה שעברה לליגת המשנה בשווייץ, אולם הוא עדיין לא חתם ומבקש בכל פעם תנאים נוספים.
במועדון עסוקים גם בניסיון למצוא שוער, אולם אין עדיין על המדף מועמד שהם רוצים לצרף והיו מרוצים מהיכולת של איתמר ישראלי במשחק אמש נגד סקציה נס-ציונה, אחרי שאבוקסיס החליט להוריד את נתנאל דלויה לספסל.
2 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם דנילו אספרייה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם דנילו אספרייה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים ניצחון
(צילום: עוז מועלם)
יחד עם החיזוק שבדרך, שלושה שחקנים שיצטרפו בימים הקרובים, בית"ר עלתה אמש בהרכב יחד עם אוראל דגני ודן עזריה (ששוב נפצע), מחיאס. אחרי המחצית הראשונה החלשה בפ"ת, אבוקסיס זעם על הנרפות של השחקנים והחליט לבצע שני שינויים: הכניסה של בר כהן במקום סתיו נחמני ואבישי כהן במקום חגי גולדנברג, השניים סיפקו את שלושת הבישולים.
"זה נחמד מאוד לנצח בפעם הראשונה העונה, אבל צריכים קצת פרופורציות", אמרו בבית"ר אחרי שהביסו את נס-ציונה 0:3. "ניצחנו את הקבוצה הכי חלשה בליגה, למזלנו נס-ציונה לא מאומנת, זה לא אומר כלום לגבי ההמשך, יש לנו יותר מדי בעיות לקראת הדרבי נגד הפועל ירושלים".
אבוקסיס אמר אחרי הניצחון: "לא נעים להתחיל את העונה עם שני הפסדים כאלה כואבים. אנחנו עוד לא מוכנים לעונה, ובפתיחת המשחק זה לא היה נראה יותר טוב. במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים, היינו חכמים. בשלב הזה של העונה צריך ניצחונות, אבל אני לא משתגע, יש הרבה דברים לתקן. תמיד אמרתי כשההגנה שלנו תהיה יציבה, גם ההתקפה שלנו תהיה טובה. מי שנתן לנו את הכוחות במשחק היום זה הקהל. דווקא אחרי פתיחת העונה הרעה הם תמכו בנו, והניצחון הזה הוא בשבילם".