לאחר הירידה לליגה הלאומית, הפועל ת"א בדרך לסגור עם מאמן לעונה הבאה. כפי שנחשף ב-ynet, האדומים צפויים לסכם ב-48 השעות הקרובות עם שרון מימר או מסאי דגו. לשניים הוגשו הצעות כספיות שמקובלות עליהם, אולם הצדדים צריכים עוד לקבל החלטה סופית.
החוזים שהוצעו לשניים כוללים שכר של 40 אלף שקל נטו לחודש - סדר גודל דומה לזה שקיבלו בעונה החולפת בבני ריינה ובמכבי חיפה. כמו כן, ההצעה כוללת מענק עלייה והבטחה כי במקרה שהקבוצה תחזור לליגת העל זה יבטיח חוזה גם לעונה הבאה.
1 צפייה בגלריה
מסאי דגו שרון מימר
מסאי דגו שרון מימר
מענק עלייה וחוזה לעונה הבאה במקרה של חזרה לליגת העל. מסאי דגו ושרון מימר
(צילומים: ראובן כהן, גיל נחושתן)
בני ריינה, בה אימן מימר בשנתיים האחרונות, מוכנה לשדרג את שכרו אחרי שסיים במקום החמישי בעונה החולפת, אך הוא עדיין לא סגר את תנאיו בקבוצה. בשלב זה מימר כמועמד המוביל לאימון הפועל ת"א, מאחר שהוא הביע את נכונותו להגיע לוולפסון, בעוד דגו עוד מתלבט וישיב רק במהלך היום או מחר.
רק במידה שאחד מהשניים לא יסגור, כשבקבוצה מעריכים כי אחד מהם יסגור לכל היותר עד לחמישי, תתבצע פניה ליוסי אבוקסיס המחזיק בחוזה לעונה הבאה בעלות של מיליון וחצי שקל. כזכור, אבוקסיס פנה מיוזמתו למועדון בהצעה לאמן את הקבוצה בעונה הבאה ואם יהיה המאמן הוא יצטרך לקצץ משמעותית בשכרו.
בקבוצה רוצים להחתים מאמן על מנת להתחיל לבנות את הפאזל לקראת העונה הבאה. מי שיישאר הוא סתיו טוריאל, שאמור להיות אחד משחקני המפתח בקבוצה. כמו כן, הובהר לשחקנים בעלי השכר הגבוה כי במידה שירצו להישאר בקבוצה בליגה הלאומית, הם יצטרכו לקצץ משמעותית בשכרם.
הבעלים הנוכחי, דייויד מינצברג ממתין למיליארדר היהודי, אדמונד ספרא שטרם שלח הצעה חדשה מזו שהופיעה במסמך הצהרות עליו חתם לפני כחודש, ולכן בשלב הזה העסקה לא מתקדמת.
מימר: נשארתי בריינה העונה לייצר תהליך
(ONE)