מכבי חיפה השיגה הערב (שני) ניצחון גדול - 1:4 על הפועל חיפה בדרבי, שהבטיח לה את המקום הראשון לקראת הפלייאוף העליון. עומר אצילי כבש שלושער והשתווה לזהבי בטבלת מלך השערים (15). הקשר נשאל על כך בסיום ואמר: "שזהבי יהיה מלך שערים, ואנחנו ניקח אליפות".
"זה היה ניצחון חשוב מאוד כדי להגיע לפלייאוף מהמקום הראשון", המשיך אצילי, "לחצנו כמו משוגעים והיינו בטירוף. הייתה לנו תקופה קצת פחות טובה, החוכמה היא לצאת מהמשבר. אנחנו רוצים לזכות שוב באליפות. בכדורגל יש הרבה עליות וירידות. אני שמח מאוד שעזרתי לקבוצה".
1 צפייה בגלריה
עומר אצילי חוגג
עומר אצילי חוגג
עומר אצילי חוגג
(צילום: גילי נחושתן )
המאמן ברק בכר סיכם: "ההדחה מהגביע לא משנה כבר, זה מאכזב אבל צריך להתקדם. רצינו לשחק את הכדורגל שלנו והצלחנו. אנחנו צריכים המשכיות, לשחק ככה גם נגד הפועל ת"א בחוץ". על עומר אצילי: "הייתה לו תקופה קשה, תמכנו בו ונתנו לו את הביטחון. הוא שחקן שמכריע משחקים. היום ראינו אותו לוחץ ומשחק טוב. עשינו הרבה שיחות בשבוע האחרון. מבחינתו השמיים הם הגבול".
מי שיצא מאוכזב הערב הוא רוני לוי, שאמר: "לצערי הקבוצה לא מספיק טובה, אנחנו לא קבוצה של פלייאוף עליון. יש פערים בינינו לבין מכבי חיפה, יש להם שחקנים טובים מאוד. הצלחנו קצת להתייצב אחרי שנקלענו ל-2:0 מוקדם. חשבתי שנתמודד על ירידה כשהגעתי לפה, אבל הצלחנו לצאת מהתחתית. זה המקסימום שיכולנו להוציא מזה. קשה לשנות את כל הקבוצה בינואר".