במכבי ת"א מנסים להשאיר את דניאל פרץ במועדון, וכפי שפורסם לראשונה ב-ynet, בימים האחרונים הוצע לו חוזה גדול יותר. כעת גם מתבררים הסכומים: הצהובים הציעו לשוער שכר של 450 אלף אירו בחוזה לשנתיים נוספות בתוספת חצי מיליון אירו כמענק חתימה.
לפרץ, שהיה אחד המצטיינים של הנבחרת הצעירה ביורו המוצלח האחרון בגיאורגיה, נותרה עונה אחת בחוזה שאחריה יהפוך לשחקן חופשי. כרגע הוא משתכר 160 אלף אירו, כך שבמכבי ת"א הציעו לשלש את שכרו ועוד לקבל מענק חתימה שמן. פרץ עשוי גם לקבל במידה ויחתום על הארכת החוזה אחוזים ממכירה עתידית שלו.
1 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
דניאל פרץ. קיבל הצעה מפתה
(צילום: עוז מועלם)
לפני שבועיים פורסם בצרפת כי פרץ עומד "בראש רשימת הקניות של מארסיי", שמחפשת שוער ראשון לקבוצה המסקרנת שנבנית שם הקיץ. עוד נטען בפרסום כי חאבייר ריבאלטה, המנהל הספורטיבי של הקבוצה, שסיימה במקום השלישי אשתקד בצרפת, יצר כבר קשר עם סוכניו של השוער.
במכבי ת"א עסוקים גם במשחק הגומלין מול פטרוקוב המולדובית שייערך הערב (20:00). אחרי ה-0:3 מהמשחק הראשון, עדיין לא ברור אם המאמן רובי קין יבצע רוטציה בגומלין סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס-ליג, או שיפתח עם אותו הרכב איתו בחמישי שעבר בבלומפילד.
בקבוצה מעריכים כי בסופו של דבר לפחות אחד מבין ג'ורג'ה יובאנוביץ', פארפה גיאגון או דריק לוקאסן יימכרו עד לסיום חלון ההעברות באירופה.