הפועל באר שבע נערכת למשחקה מחר (חמישי, 21:00) בפולין נגד שלאסק ורוצלאב, במסגרת הסיבוב השלישי במוקדמות הקונפרנס-ליג. באר שבע, שהמריאה לפולין ללא חאתם אל-חמיד הפצוע, איתי שכטר שנדבק בקורונה והרכש החדש דנילו אספרייה, קיימה את האימון המסכם באצטדיון בו ייערך המשחק.
עוד קודם לכן נערכה מסיבת העיתונאים המסורתית בהשתתפות המאמן רוני לוי והקשר רועי גורדנה. "ורוצלאב קבוצה שונה לגמרי מארדה הבולגרית שעברנו בסיבוב הקודם", אמר לוי. "ארדה קבוצה טובה, אבל המשחק עכשיו הוא נגד קבוצה טובה יותר ואיכותית יותר. אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה מאוד, אנחנו מכירים את כל השחקנים שלהם, זאת יריבה מסודרת ואיכותית מאוד".
2 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(צילום: אורן אהרוני)
"בשנים האחרונות לבאר שבע יש מסורת של תוצאות טובות באירופה", הוסיף המאמן. "כל מפעל באירופה חשוב מאוד עבורנו ואנחנו מקווים להמשיך במסורת ולהצליח גם בליגה האזורית".
לוי נשאל לגבי כוכבה הפורטוגלי של הקבוצה בעונה שעברה, ז'וזואה, שעבר לאלופת פולין לגיה ורשה: "לא הבאנו שחקן בדיוק באותה עמדה במקומו. אבל יש לנו סגנון משחק אחר שלא מבוסס על שחקן אחד. הוא שחקן מאוד מוכשר. כרגע יש לנו שחקנים מוכשרים שביחד יוצרים קבוצה טובה. כדי שנצא מכאן בתוצאה טובה נצטרך להיות במיטבנו נגד קבוצה התקפית מאוד שכובשת הרבה שערים. יש לנו בצוות הפיזיולוגי את לוקאס בורטניק הפולני שעוזר לנו בהרבה דברים. אנחנו נגד קבוצה פולנית וכל מידע קטן הוא חשוב, גם בעידן בו אנחנו חיים שכולם יודעים הכל על כולם".
2 צפייה בגלריה
בן זקן מול גורדנה
בן זקן מול גורדנה
רועי גורדנה
(צילום: עוז מועלם)
רועי גורדנה הוסיף: "המשחק הקודם נגד ארדה לא היה כל כך נוח. המוכנות שלנו והרצינות שלנו הפכו אותו לכזה. נבוא באותה גישה ודרך גם למשחק מחר. ראינו וידאו שלהם ונראה גם בערב. רוני לוי הכין אותנו הכי טוב שאפשר ונצטרך להביא את זה למגרש. בנוגע לתפקוד שלי בקבוצה, כקשר אחורי, כל מה שהקבוצה תצטרך בכל תפקיד אצטרך לעשות הכי טוב. כקשר אחורי העובדה שלי יותר לחלץ כדורים. עבודה אפורה קצת ולפעמים קצת להצטרף להתקפה".