אחרי שדן ביטון סיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, במועדון מקווים לחתום על העסקה בקרוב. מה שמונע זאת כרגע הוא הרצון של השחקן בחוזה לעונה אחת בלבד או לשלוש שנים, בעוד בבית"ר מוכנים להחתימו על חוזה לעונה, אבל עם אופציה לאחת נוספת.
בעלי בית"ר ירושלים, ברק אברמוב, שהחליט לחרוג מהתקציב על מנת להנחית את הקשר ולשלם לו אפילו שכר זהה למה שהרוויח במכבי ת"א נפגש אמש (רביעי) עם נציגיו, כשנותרו שני סעיפים פתוחים לקראת החתימה.
1 צפייה בגלריה
דן ביטון
דן ביטון
דן ביטון
(צילום: עוז מועלם)
ביטון מתעקש לקבל 250 אלף אירו לעונה ללא קיזוז של שלושת החודשים הראשונים של העונה במהלכם כבר קיבל את שכרו ממכבי ת"א, יחד עם הכנסת אופציה לעונה נוספת בחוזהו בבית"ר רק במידה שיישאר בליגת העל. אברמוב מוכן להתפשר ולא לעמוד בדרכו של ביטון במקרה של הצעה מחו"ל, אך כאמור לא מוכן לחוזה לעונה אחת בלבד או חוזה לשלוש שנים, כפי שרוצה השחקן.
ביטון סיים את דרכו במכבי ת"א, בדיוק כמו אבישי כהן. בדומה לסיטואציה שהייתה עם יונתן כהן, הוא התאמן בנפרד מהקבוצה שחזרה לאימונים, ולכן כשנותרו שישה ימים לסיום מועד ההעברות ולאחר שכבר סיכם את תנאי שכרו בבית"ר, נראה כי הוא עשוי להתפשר על הסעיפים הנ"ל. מי שאורבת היא הפועל באר-שבע, שדווקא מוכנה להחתימו לשלוש עונות בשכר דומה למה שהוצע לו בבית"ר.
"אברמוב פתח את הכיס, חרג מהתקציב בשביל שכרו של ביטון", אמרו בבית"ר. "הוא צריך להכניס את האופציה לעונה נוספת עם יציאה לחו"ל. אם הוא ימשיך להתתעקש על עונה או שלוש עונות, העסקה תיפול". המאמן, ברק יצחקי, שהיה זה שהנחית אותו במכבי ת"א והמנהל המקצועי, אלמוג כהן, מנסים לשכנע את ביטון, לו מייעדים תפקיד מרכזי במועדון, לחתום על חוזה לעונה עם אופציה לאחת נוספת, יחד עם סעיף יציאה לחו"ל.
מי שעוד קיבל הצעה מבית"ר הוא אבישי כהן, שגם הוא לא מוכן להתפשר לגבי אורך החוזה. הוא רוצה חוזה מובטח לשנתיים ובית"ר מוכנה לעונה עם אופציה לעונה נוספת. בנוסף, הצהובים-שחורים הציעו לו חוזה נמוך מזה שהוא מקבל ממכבי וכרגע לפחות הוא נוטה לסרב. "שניהם כבר בלי קבוצה", הסבירו בבית וגן, "אם הם רוצים לראות משחקים מהיציע במקום להגיע למועדון ענק כמו בית"ר, עם הקהל הכי טוב בארץ, אז שיהיו בריאים".