אחרי ה-1:1 הדרמטי מול עירוני נס ציונה אתמול (שבת), עירוני קריית שמונה נמצאת בדרך הבטוחה לירידה לליגה הלאומית, והמועדון שרק לפני עשור זכה באליפות היסטורית עלול להימחק נוכח ההחלטה של הבעלים איזי שרצקי לעזוב בסיום העונה.
קריית שמונה כבר הייתה בדרך לניצחון ביתי ראשון העונה, אבל ספגה שער אכזרי בדקה ה-97 (האחרונה של תוספת הזמן) שהגיע משום מקום. בקבוצה רק חיכו לשריקת הסיום והחלו בחישובים: את מי צריך לנצח כדי להישאר בליגה. ניצחון של קריית שמונה אתמול והיא הייתה רחוקה רק שלוש נקודות מהישארות ותלויה בעצמה, אך השער שספגה מציב אותה במרחק של חמש נקודות מהפועל ת"א שמפרידה בינה לקו האדום, ונותרו רק עוד שלושה משחקים עד לסיום העונה.
1 צפייה בגלריה
איזי שרצקי
איזי שרצקי
החליט לעצוב. שרצקי
(צילום: עוז מועלם)
בסיום המשחק, שחקני הקבוצה ירדו לחדר ההלבשה עם דמעות בעיניים, חלקם ממש מיררו בבכי; שחקנים בעטו בדלתות, נתנו אגרופים לחלונות ונראה כי גם הם מבינים הייטב כי אין מנוס וכי השער הזה מסמל יותר מכל סימפטום של קבוצה יורדת. החלוץ איתמר שבירו היה מהבודדים בסיום שהגיעה להודות לקהל והתנצל על השער שספגו, בעוד האוהדים הזועמים קיללו את שאר השחקנים והמתינו להם מחוץ לחדרי ההלבשה.
"אנחנו בדרך הבטוחה ללאומית וזה לא משהו חדש", אמר שחקן בקבוצה. "השער הזה שספגנו כל כך אכזרי ומאפיין עונה שלמה. קבוצה שלא מצליחה לנצח בבית לא יכולה להישאר בליגה, עצוב על המועדון הזה איך הוא התרסק ככה מפסגת הכדורגל".