לבית"ר ירושלים עוד נותרה משימה אחת – לעלות לגמר גביע המדינה ואולי גם להניף אותו – אבל הבעלים ברק אברמוב כבר נערך לעונה הבאה.
ההחלטה הראשונה היא להאריך את חוזהו של יוסי אבוקסיס, כאשר השניים צפויים להיפגש בקרוב. לאברמוב אמנם הייתה ביקורת כלפי המאמן לאחר שהקבוצה לא הצליחה להיכנס לפלייאוף העליון, מה שעלה לה בהפסד הכנסות של ארבעה מיליון שקלים, אך הבעלים לקח בחשבון את הקיץ הסוער שעבר על המועדון ופגע בהכנות.
3 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
לקח בחשבון את הקיץ הסוער שעבר על המועדון. אברמוב
(צילום: עוז מועלם )
אברמוב גם מתכוון לממש את האופציה על השוער הפורטוגלי מיגל סילבה, שהגיע בהשאלה ממאריטימו, בזכות היכולת המצוינת שהוא מגלה מאז שהצטרף בינואר האחרון. הדברים אמורים גם לגבי המגן היהודי־רוסי, סרגיי מורוזוב, עליו יש לבית"ר אופציה.
מי שעוד ימשיך הוא החלוץ הקולומביאני דנילו אספרייה, אחד מכוכבי הקבוצה העונה, שחוזהו חודש אוטומטית לאחר שהופיע ב־70 אחוז מהמשחקים. למלך השערים של בית"ר, יון ניקואלסקו, יש חוזה לעונה הבאה בשכר של 90 אלף דולר בלבד, אבל אברמוב יציע לו חוזה משודרג לטווח ארוך. גם ירדן שועה קיבל הודעה כי ימשיך, ושכרו יעלה – בהתאם לחוזהו – מ־150 ל־170 אלף דולר לעונה.
3 צפייה בגלריה
יון ניקולאסקו שחקן בית"ר ירושלים
יון ניקולאסקו שחקן בית"ר ירושלים
חוזה משודרג לטווח ארוך. ניקולאסקו
(צילום: עוז מועלם)
מי שאמור לעזוב הוא הבלם סרגיי בורודין, שהגיע כהבטחה גדולה מקרסנודאר ולא הרשים. גם החלוץ פרד פריידיי, שהצטרף בינואר, לא ימשיך. לרשימת המשוחררים צפויים להיכנס גם אור זהבי, מקס גרצ'קין ואוראל דגני שמסיימים חוזה. אופיר קריאף הוותיק, אחד משיאני השכר במועדון, יקבל הצעה להישאר עונה נוספת, אולם היא תהיה נמוכה משמעותית מהחוזה בו החזיק.
מבין המושאלים, המטרה היא להמשיך עם בר כהן ממכבי ת"א, בזמן שאיליי מדמון ישוב ככל הנראה להפועל באר־שבע. אברמוב רוצה מאוד להשאיר את הבלם המושאל ממכבי חיפה, אורי דהן, אך עתידו תלוי בהחלטת הירוקים.
3 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
צפוי להמשיך, למרות הביקורת של הבעלים. אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
השמות הישראליים שכבר הועלו כאופציות לעונה הבאה הם של מאור קנדיל ממכבי ת"א ואילון אלמוג, שחזר לקריית־שלום אחרי קדנציה מאכזבת באוסטריה.