קפטן נבחרת הנוער איליי מדמון חתם בבית"ר ירושלים ויעבור אליה בהשאלה לעונה אחת מהפועל באר-שבע. על המגעים איתו פורסם אתמול לראשונה ב-ynet.
מדמון יושאל ללא תמורה מהפועל באר-שבע, אחרי שזו הנחיתה בעמדה שלו את עדן שמיר. השיקול המרכזי של מדמון להגיע לבית וגן היה החיבור עם יוסי אבוקסיס בעונה שעברה, כשהשניים עוד היו יחד בבני-יהודה בליגה הלאומית.
מדמון פתח העונה בהרכב באר-שבע במשחק נגד אשדוד, היה אשם ישיר בשער הראשון והוחלף בדקה ה-27. עם החיזוק שביצע המועדון בעמדה שלו החליט לצאת להשאלה לעונה נוספת. בחודש מאי הוא אמור להיות שחקן מרכזי של הנבחרת עד גיל 20 במונדיאליטו באינדונזיה.
1 צפייה בגלריה
מדמון. חתם בבית"ר
מדמון. חתם בבית"ר
מדמון. חתם בבית"ר
(צילום: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)
מדמון אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להגיע לבית"ר ירושלים, מועדון גדול ומפואר עם עוצמות אדירות וקהל מטורף. אני רוצה להודות למאמן יוסי אבוקסיס על האמון בי, ולהפועל באר-שבע שאישרה את המהלך כדי לתת לי את האפשרות לשחק. עכשיו כולי תקווה להצטרף לאימונים כבר מהיום לקראת המשך העונה ושני המשחקים שמצפים לנו כבר בשבוע הקרוב".
מי שעוד סגר בבית"ר הוא החלוץ דור תורג'מן, שעל הסיכום על השאלתו ממכבי ת"א פורסם לראשונה ב-ynet. בשל הבריחה של סטיפה פריצה וההרחקה של ג'ורג'ה יובאנוביץ', תורג'מן עוד עשוי להיות חלק מהסגל של מכבי ת"א בשבת באשדוד, ורק לאחר מכן יצטרף לקבוצה של אבוקסיס. בבית"ר שלחו טיוטת חוזה לקשר טרזי תומאס מחוף השנהב, שירד עם לוזאן בעונה שעברה לליגת המשנה בשווייץ, אולם הוא עדיין לא חתם ומבקש בכל פעם תנאים נוספים.