הפועל חיפה תגיע מחר (רביעי) לדרבי בשמינית גמר גביע המדינה מול מכבי חיפה, כשהיא יודעת שהמשחק יתנהל תוך כדי שליטה מוחלטת של האוהדים הירוקים ביציעים. על אף זאת, בקבוצה של רוני לוי לא מתכוונים לוותר וינסו להפתיע את האלופה ולעלות על חשבונה לרבע הגמר.
מאמן הפועל חיפה רוני לוי התייחס למפגש מול היריבה העירונית: "מכבי חיפה זו אולי ההגרלה הכי קשה שיכולנו לקבל, אבל נבוא בצורה הכי רצינית שיש למשחק וננסה לעשות את התוצאה הכי טובה. לכולם יש חלום להתקדם בגביע המדינה, ואולי לזכות - שזו השורה התחתונה. כמובן שהמאבקים בליגה חשובים לנו מאוד, אבל אני לא מאמין בלוותר. מה גם שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לא להגיע במלוא הכח והרצינות מול יריבה כזו".
1 צפייה בגלריה
מאמן הפועל חיפה רוני לוי
מאמן הפועל חיפה רוני לוי
"לא מאמין בלוותר". רוני לוי
(צילום: איתן גליקמן)
הבלם ניסו קפילוטו שמבטיח שקבוצתו תגיע "בטירוף" התייחס לחזרתו אחרי היעדרות מהמגרשים של כחודשיים בעקבות פציעה: "ייקח לי עוד זמן להיכנס לעניינים, אבל אצטרך להשתמש בניסיון שלי. פציעות הן חלק מהעניין ואני אתן כל מה שאני יכול בשביל האוהדים ובשביל החברים שלי כדי שנשיג תוצאה טובה. קשה מנטלית כל פעם לחזור לכושר ואז להיפצע לעוד חודשיים, אבל אני אחד שלא נשבר, אני יודע שיש לי עוד מה לתת ומה לתרום. אני ממשיך ונותן הכל. חזרתי לעניינים".
קפילוטו ניסה להסביר את חוסר ההצלחה של הקבוצה עד כה העונה: "אני לא יודע לתת סיבה ספציפית למה לא הצלחנו, יש הרבה דברים שקורים, אבל עוד נצחון קשה מול סכנין עוד ניצחון במשחקים אחרים וזה ייתן ביטחון. יש הרבה יכולות בקבוצה והכל יתחיל להתחבר לאט".
בקבוצה של רוני לוי יחסרו מחר את צמד הבלמים חאתם אלחמיד - שישוב רק בעוד כחמישה שבועות לפעילות - וקונסטנטינוס סוטיריו. האדומים ינסו להכשיר במהלך היום את לירן סרדל שנפגע בצלעות במשחק מול סכנין וספג מכה עזה, שהעמידה אותו בספק למשחק מחר.