אולימפיאקוס היוונית הציבה את שחקן הכנף של מכבי ת"א, פליסיו מילסון, ברשימת היעדים המרכזיים שלה הקיץ ואף פנתה לסוכניו. זאת במקביל להמשך סירובו של השחקן להתייצב במחנה האימונים של האלופה.
מילסון, כידוע, ממשיך להתעלם מדרישות מכבי ת"א להגיע לפולין, שם מקיימת הקבוצה את הכנותיה לעונה הבאה, ומבהיר כי אין בכוונתו לחזור לקריית שלום. הפנייה של אולימפיאקוס מצטרפת לאלה של אא"ק אתונה ופנאתינייקוס, שכבר מנהלות משא ומתן עם סוכניו של השחקן האנגולי.
1 צפייה בגלריה
מילסון
מילסון
ממשיך להיות מבוקש. מילסון
(צילום: עוז מועלם)
לצד הניסיונות המתמשכים להשאירו, הבהירו במכבי ת"א כי לא ישחררו את השחקן בפחות מ-8 מיליון אירו, כשפנייה למוסדות פיפ"א בעקבות התנהלותו לא ירדה מהפרק. חלק מהביטוי למתח בין מילסון למכבי ת"א היה אפשר לחוש אמש (ראשון) ברשתות החברתיות, כאשר בתגובה לפוסט שהעלה בחשבון האינסטגרם כתב לו חברו לקבוצה, יונתן כהן, בתגובה: "לך תז...". לא ברור האם החלוץ היה רציני או שמא צחק. זאת לצד אוהדים רבים שבחרו לגדף את השחקן.
כשנותרו שבועיים למשחקה של מכבי ת"א במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, היא מתקשה להחתים זר משמעותי בשל המצב המלחמתי בישראל. נכון לעכשיו יש לצהובים זר אחד בלבד בסגל - הנרי אדו, שהגיע בינואר האחרון ובקושי שיחק מאז.
מנור סולומון וטוטנהאם חוזרים לאימונים
(באדיבות ONE)