קיץ מאתגר צפוי למכבי חיפה. עומר אצילי בדרך לאל-עין מהאמירויות, לדיא סבע יש הצעות מהליגה הטורקית וכעת נראה כי אחד מהשמות הבולטים שקושרו עם הירוקים - לא יגיע בקרוב לסמי עופר. ב"ל'אקיפ" מדווחים היום (שבת) כי לורן אברג'ל החליט להמשיך בלוריין והאריך את חוזהו במועדון עד לקיץ 2026.
אברג'ל בן ה-30, קפטן לוריין בשנה האחרונה, הוא קשר אחורי קשוח שלא מרבה לעלות להתקפה, אך מצטיין בפעולות הגנתיות. הוא רשם העונה 28 הופעות בליגה הצרפתית ובישל פעם אחת.
1 צפייה בגלריה
לורן אברג'ל
לורן אברג'ל
נשאר בצרפת? אברג'ל (משמאל)
(צילום: FRANCK FIFE / AFP)
יש לו תשעה שערים ו-14 בישולים בקריירה, אך כאמור החוזקה שלו היא ביכולת ההגנתית. הערב (22:00) הוא צפוי לערוך את משחקו האחרון העונה, כשלוריין תארח את שטרסבורג במחזור הנעילה בצרפת.
כזכור, מי שהודיע כבר כי יעזוב את האלופה הישראלית הוא דילן בטובינסיקה. "זו הייתה שנה מדהימה עבורי", כתב הבלם שלשום בפוסט בעמוד האינסטגרם שלו.

"המסע שלי בחולצה הירוקה התחיל באחד המשחקים הגדולים ביותר - בניצחון משוגע מול באר-שבע. מאז זה היה סיפור אהבה עם המועדון המדהים הזה. ליגת האלופות, אליפות וחלומות שמתגשמים", הוסיף.
ובעניין אחר: יוסי ג'נח שחקן העבר של המועדון שאימן בשנים האחרונות בהפועל חדרה ובית"ר טובורק, במו"מ לאימון קבוצת הנוער במקומו של מסאי דגו שעבר לבוגרים. הירוקים, שניהלו מו"מ גם מול עמיר נוסבאום, מאוד מעריכים את ג'נח שיש לו זיקה למועדון ומכיר היטב את המערכת.