במשך 31 שנים לא הצליחה מכבי ת"א לפתוח את העונה בליגה עם חמישה ניצחונות רצופים. אתמול (ראשון) - מול עירוני טבריה בבלומפילד - מעטים (אם בכלל) חשבו שדווקא העולה החדשה תמנע מהצהובים לשחזר את ההישג.
טבריה גם נקלעה לפיגור במחצית הראשונה, אך הצליחה להשוות ולחלץ נקודה יקרה, אולי במשחק החוץ הכי קשה בליגת העל. מי היה מאמין? כנראה שרק אנשי טבריה.
2 צפייה בגלריה
שחקן עירוני טבריה הארון שפסו חוגג עם בן והבה
שחקן עירוני טבריה הארון שפסו חוגג עם בן והבה
שחקני טבריה חוגגים את השוויון המפתיע מול מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
שחקן עירוני טבריה הארון שפסו
שחקן עירוני טבריה הארון שפסו
שפסו אחרי שהכניע את משפתי, אתמול
(צילום: עוז מועלם)
בכלל, הקבוצה הצפונית, שכבר פגשה העונה גם את מכבי חיפה ובית"ר ירושלים (ניצחון 0:1 מרשים), עם 7 נקודות אחרי חמישה מחזורים ומסתכלת לכל יריבה בלבן של העיניים. גם אתמול טבריה לא נפלה ברוב הדקות ממכבי ת"א ואחד מבעלי הקבוצה, אריה קלמנזון, היה מאושר.
"אנחנו מאוכזבים, וזה אומר הכל", אמר קלמנזון. "היה לנו משחק נהדר. אם אתם מסתכלים על מצבים, היו לנו יותר מצבים מסוכנים ממכבי ת"א. אנחנו צוחקים, אבל אנחנו באמת מאוכזבים מתיקו מול מכבי בבלומפילד".
התגובות אחרי מכבי ת"א - עירוני טבריה
(באדיבות ONE)

קלמנזון הוסיף: "אני חושב שסוד ההצלחה שלנו זה אלירן חודדה, איך שהוא מכין את הקבוצה לכל משחק. כמו גם רוח הלחימה של המועדון. גם בפיגור 1:0 הקבוצה לא נשברה ושיחקה טוב. אני מרגיש גאווה עצומה, אם הייתם אומרים לי שאחרי חמישה מחזורים נהיה עם 7 נקודות, לא הייתי מאמין. שיחקנו מול קבוצות שרצות לאליפות".
קלמנזון סיכם: "זה לא משהו שמשנה את התוכניות עבורנו. המטרה נותרה להישאר בליגה. אנחנו לא באופוריה. זו תוצאה טובה אבל הליגה שלנו היא מול קבוצות אחרות. מכבי ת"א ובית"ר זה בונוס, אנחנו צריכים להגיע מפוקסים מול קריית שמונה וחדרה".