פחות מיממה לאחר התיקו 0:0 נגד יאנג בויז, במזגרת פלייאוף ליגת האלופות, קיבלו אוהדי מכבי חיפה את החותמת הרשמית לסיכום עליו פורסם אתמול (רביעי), כאשר דולב חזיזה חתם על הארכת חוזהו עד 2027. במסגרת ההסכם, שכרו של הקשר שודרג מ-250 אלף דולר לעונה ל-380 אלף.
חזיזה עבר למכבי חיפה בשנת 2019 לאחר חמש שנים בבני יהודה, איתה הוא זכה פעמיים בגביע המדינה. יש לו 31 שערים ו-34 שערים ב-170 הופעות במדי הירוקים, עמם זכה בשלוש אליפויות, פעמיים אלוף האלופים וגם פעם אחת בגביע הטוטו. כמו כן יש לו 14 הופעות במדי נבחרת ישראל.
1 צפייה בגלריה
חזיזה חוגג
חזיזה חוגג
חזיזה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
"שמח מאוד להמשיך בבית שלי", אמר חזיזה לאחר החתימה. "זה רגע מאוד מיוחד עבורי. המסע שלנו התחיל לפני ארבע שנים והוא ממשיך בעזרת השם לארבע שנים נוספות. הגעתי לפה ילד ועכשיו אני אבא למשפחה המיוחדת שלי. אז קודם כל תודה לאשתי על התמיכה לאורך כל הדרך. תודה גדולה ליענקל'ה, עוזי, אור ואיציק ותודה מיוחדת לגל אלברמן, שעשה ועושה הכל בשבילי ובשביל הקבוצה. אני מבטיח לכם שאני אעשה הכל כדי שיהיה לנו בעזרת השם עוד לפחות ארבע שנים כאלה. אוהב אותכם ויאללה מכבי ירוק עולה".
המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "שמחים להודיע על הארכת הסכמו של דולב, אחד מסמלי ההצלחה הגדולים של הקבוצה בשנים האחרונות. אנחנו מאחלים לדולב עוד הצלחות רבות אישיות וקבוצתיות בירוק. בהצלחה גדולה מכל הלב דולב".
הבשורה מגיעה, כאמור, אחרי האכזבה במשחק הראשון מתוך שניים נגד יאנג בויז. הירוקים קיוו ליסוע לגומלין עם ניצחון, אך לא הצליחו לתרגם את יתרונם על כר הדשא לשערים מול הדאבליסטית השווייצרית.
"זה משחק בית שלנו אז ברור שרצינו וכיוונו לנצח אבל לא הכל הולך חלק בכדורגל", אמר שחקן בקבוצה. "יאנג בויז קבוצה מאוד נוקשית וחזקה וברמה אירופאית גבוהה, אבל אנחנו נעשה הכל לנצח בחוץ ולעלות לשלב הבתים. זה אפשרי וכולם מאמינים".
בקבוצה של מסאי דגו מאמינים בהחלט שהם יכולים לעשות את זה אך יודעים כי לשיטת המשחק והצורה בה יגיעו לגומלין יכריעו את גורל המפגש הכפול. מאמן הירוקים, שהשתהה לא מעט עם החילופים אתמול, צפוי לעלות בהרכב די דומה אך הצהוב שספג פייר קורנו, שימנע ממנו לשחק בשווייץ, מהווה מכה קשה מאוד עבוד הירוקים.
במועדון יבחנו הבוקר כמה כרטיסים יוקצו לאוהדי הקבוצה, והרכבת האווירית תחל לצאת מישראל לשוויץ החל מיום ראשון ועד היום בו ייערך המשחק (שלישי), בתקווה לחזרה ארצה ברביעי עם הכרטיס לשלב הבתים באלופות, שנה שנייה ברציפות.