אבוקסיס מדבר על הניצחון הענק
(צילום: באדיבות ONE)
בזמן שאייטור קראנקה היה בדרכו לחדר מסיבת העיתונאים בסמי עופר, בה הצהיר בביטחון רב על המשך דרכו במכבי ת"א, שחקניו ביקרו אותו בצורה חריפה.
"אסור לו להמשיך בעונה הבאה במכבי ת"א, הוא המאמן הכי חלש שהיה בקריית שלום בשנים האחרונות", אמרו שחקנים במועדון בתום ה-3:1 לבית"ר ירושלים בחצי גמר גביע המדינה. "זה מתחיל באימונים ונמשך בניהול המשחק. אין שום היררכיה או הבנה, כל משחק משהו אחר, שום דרך. פשוט לא ייאמן שהוא מדבר על הכנות לעונה הבאה, או שמישהו נתן לו להבין שהוא ממשיך, כי איתו לא נגיע לשום מקום".
4 צפייה בגלריה
קראנקה
קראנקה
קראנקה. שחקנים בקבוצה: "פשוט לא ייאמן שהוא מדבר על הכנות לעונה הבאה"
(צילום: עוז מועלם)
המאמן הספרדי שחתום עד כה על עונה כושלת - קריסה בליגה והדחה בחצי גמר גביע המדינה מול קבוצת פלייאוף תחתון - החליט מצידו להשמיע הצהרה בוטה ופוגעת בשחקנים. כשנשאל האם שחקני מכבי ראויים ללבוש את חולצת המועדון בעונה הבאה, ענה: "שאלה טובה שאני לא יכול לענות עליה עכשיו, כי יש לנו עוד שלושה משחקים בליגה בכדי להוכיח שאנחנו ברמה. אחרי העונה אוכל להגיד האם מגיע לשחקנים להיות חלק מהמועדון. בשביל להיות חלק צריכים אישיות ואיכות".
מהצד השני, סבור הספרדי ששוב ספג ביקורת על ניהול המשחק שלו, שהוא האיש שראוי ויש לו את היכולות לאמן את מכבי ת"א בעונה הבאה. קראנקה הבהיר כי זה גם היה המסר בשיחה האישית שלו בשבוע שעבר עם הבעלים מיץ' גולדהאר: "יש לי חוזה והתחלנו להתכונן לפני כמה ימים לעונה הבאה בכדי שנשתפר. זו לא העונה הראשונה שמכבי לא זוכה בכלום, אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים. אני יותר ממוכן להוביל את הקבוצה הזו לדרך הנכונה".
4 צפייה בגלריה
מכבי ת"א בית"ר ירושלים חצי גמר
מכבי ת"א בית"ר ירושלים חצי גמר
שחקני מכבי ת"א בהלם. המאמן שלהם ביקר אותם
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
מכבי ת"א בית"ר ירושלים חצי גמר
מכבי ת"א בית"ר ירושלים חצי גמר
שחקני מכבי ת"א. קראנקה: "השערים של בית"ר הגיעו מטעויות שלנו"
(צילום: עוז מועלם)
עדיין לא ברור אם גולדהאר, שהגיע ארצה על מנת לסגור את חוזה מתחם האימונים החדש של המועדון בחולון, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet, אכן קיבל החלטה סופית כפי שמעיד קראנקה לגביו.
בכל מקרה, קראנקה המשיך לתקף את השחקנים: "השערים של בית"ר הגיעו מטעויות שלנו. כמאמן אני יכול להשתמש במה שיש לי, שיחקנו עם מספר 10 ולא ייצרנו שום דבר. החדות והסגנון לא עבדו. יש לנו שני שחקנים, ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ' שמבקיעים את מרבית השערים שלנו". אגב, אירוע מביך היה במסיבת העיתונאים כשאחד האוהדים של מכבי שאל את קראנקה ההמום שאלות מקצועיות.
4 צפייה בגלריה
זהבי
זהבי
נפצע בשריר התאומים ויעבור בדיקה. זהבי
(צילום: עוז מועלם)
ומה לגבי ערן זהבי? הכוכב נפצע בשריר התאומים ויעבור היום בדיקה, כשהוא בספק גדול למשחק מול מכבי חיפה בשני הקרוב בסמי עופר. אלפי אוהדי מכבי שהגיעו היו מאוכזבים מאוד מההדחה בגביע שמסכמת עונה כושלת בקבוצה עם התקציב הגבוה בישראל, וביקרו בין היתר את שני אדריכלי הכישלון, ברק יצחקי וג'ק אנגלידיס. "אם לא יהיה פה שינוי גדול, וזה לא רק לזרוק הרבה שחקנים כמו שרוצים, נראה את מכבי חיפה ובאר-שבע עוד הרבה זמן לפנינו", אמר אחד משחקני הקבוצה.