קשר הפועל ת"א, הישאם לאיוס המחזיק בחוזה לעונה הבאה, דרש שלא לצאת למחנה האימונים של הקבוצה בפולין, אליו היא תצא ביום שני הקרוב, בהפועל ת"א דורשים מהקשר לצאת למחנה האימונים והבהירו לו כי הוא נמצא תחת חוזה. לאיוס כנראה לא יישאר בהפועל ת"א בעונה הבאה. יש חשש בהפועל ת"א שהוא לא יגיע לטיסה.
לאיוס, ששודרג בעונה שעברה לשכר גבוה של 250 אלף יורו, כנראה לא ימשיך בהפועל ת"א בעונה הבאה. הוא לא שותף במשחק האימון לפני היציאה למחנה. מי שמעוניינת בלאיוס היא מכבי ת"א.
1 צפייה בגלריה
הישאם לאיוס
הישאם לאיוס
הישאם לאיוס
(צילום: עוז מועלם)
מכבי ת"א הגדילה את הצעתה על לאיוס ל-800 אלף יורו, בהפועל ת"א רוצים מיליון אירו יחד עם אחוזי מכירה עתידיים. האופציות האחרות הן השאלה לליגה הטורקית או מעבר לליגה בארה"ב. רוני לאיוס, אחיו וסוכנו של הישאם, מסר בתגובה: "הישאם יוצא למחנה האימונים".
המשבר בין הצדדים מגיע על רקע ההודעה הרשמית אמש (שישי) כי המיליארדר היהודי, אדמונד ספרא, יהיה הבעלים של המועדון, כשבתוך שלושה שבועות תושלם העברת הבעלות. כבר בשבוע הבא תעשה פנייה להתאחדות לכדורגל בבקשה לכנס את הוועדה להעברת זכויות מולה יעמוד ספרא, שצפוי לקבל אישור מידי לאור עושרו הנאמד במיליארדרי דולרים.
ספרא כבר החל לעבוד מאחורי הקלעים בשבועות האחרונים. המטרה כי כבר השבוע ימונה נציג בעלים ומנכ"ל למועדון, זאת למרות שהמנכ"ל הנוכחי, עמית פסט, זוכה לשבחים על ניהול המועדון בחודשים האחרונים.
הקבוצה, כאמור, תצא כבר מחרתיים למחנה אימונים בפולין. אחרי שמסאי דגו היה מודאג מאוד בכל מה שקשור לחיזוק, מאנשי ספרא הספיקו להעביר לו מסר מרגיע. המטרה הברורה היא לעלות לליגת העל.
הכוונה כעת היא צירוף שלושה זרים, זאת אחרי שהחלוץ המונטנגרי אלקסה מארושיץ', שסיים כמלך השערים בצפון מקדוניה, כבר סיכם אך הודיע לאנשי הקבוצה כי בחר שלא להגיע מכיוון שהוא חושש מהמצב הבטחוני בישראל. מעבר לכך, המטרה היא להתחזק בעוד שני ישראלים בכירים, זאת אחרי שעומרי אלטמן נשאר בקבוצה בסופו של דבר.
ויני או ג׳וד - מי יופיע על הפיפא החדש?
(באדיבות ONE)