בהפועל באר שבע מקווים למנות עד סוף השבוע הקרוב עוזר מאמן שיתפוס את מקומו של מאור מליקסון, שהודיע לראשי המועדון על עזיבתו. המאמן אליניב ברדה גיבש רשימה של שישה מועמדים לקבל את התפקיד, כאשר רובם הגדול שחקני עבר בקבוצה. המועמד המוביל נכון לעכשיו הוא מאמן הנוער לשעבר, דויד סמנייגו גארסייה, שהגיע למועדון לפני כארבע שנים, במסגרת שיתוף הפעולה של הפועל באר שבע עם אתלטיקו מדריד. עוד לפני עמד המאמן בראש פרויקט נוער במועדון הספרדי.
שם מסקרן נוסף הוא של אובידיו הובאן, ששיחק במשך ארבע עונות בבירת הנגב והיה חלק מרכזי בהצלחת הקבוצה. הרומני, שפרש מכדורגל בעונה שחלפה לא שש לפתוח בקריירת אימון אך הקשר שלו עם ברדה והפועל באר-שבע כל כך עמוק, שהמהלך עשוי לצאת אל הפועל. בכל מקרה צירוף עוזר מאמן זר זאת אופציה יקרה שצריכה לקבל כמובן את אישורה של הבעלים אלונה ברקת.
2 צפייה בגלריה
אובידיו הובאן. יחזור?
אובידיו הובאן. יחזור?
אובידיו הובאן. יחזור?
(צילום: ישראל יוסף)
ברשימת המועמדים, כפי שהוצגה על ידי ברדה, נמצאים גם רביד גזל, דובב גבאי, ומשה אוחיון, שמלבד אוחיון כולם שיחקו בקבוצה בעבר. כמו כן המאמנים הבאר שבעיים שרון אביטן ודורון ממן, ששיחקו גם הם בקבוצה ושימשו בתקופות שונות כמאמנים במחלקת הנוער וכעוזרי מאמן בקבוצה הבוגרת. שם נוסף שהוזכר כמועמד הוא איתי שכטר, ששיחק שנתיים בקבוצה ועבר הקיץ להפועל פ"ת.
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה. מחפש עוזר
(צילום: עוז מועלם)
מליקסון יהיה הערב (19:30 נתניה) לצידו של ברדה במשחק דירוג גביע הטוטו שיהיה משחקו האחרון בקבוצה. באר שבע תתייצב למשחק בסגל חסר מאוד ללא אדריאן פאון ואיאד אבו עביד המורחקים וללא הפצועים: כריסטופר פטרסון, אלון תורג'מן, גיא בדש, רועי גורדנה, שי אליאס, מיגל ויטור ופטריק קלימלה.
מי שכן יכלל בסגל ואף עשוי לשחק הוא רמזי ספורי שהעסקת העברתו לליגה הטורקית טרם הושלמה. מלבדו יעמדו לרשות ברדה גם מספר שחקני נוער ובראשם שחקן ההגנה הזר עבדול קודוס קוליבאלי מחוף השנהב וכן הצעירים אמיר ג'אנח, ארי מרנשטיין, רועי ממן, נועם שחר, איתי חזות ורום אליגון.
פורסם לראשונה: 11:51, 20.08.23