אחרי 72 שנה זה קרה: מכבי פ"ת זכתה בגביע המדינה. הקבוצה של רן קוז'וך ניצחה 0:1 דרמטי את הפועל באר-שבע בגמר שנערך בבלומפילד, וזה הגביע השלישי של המועדון הצנוע, שחגג הנפה גם אי שם ב-1935 וב-1952.
עבור אבי לוזון, הבעלים של הקבוצה מאז שנות ה-90 ואחת הדמויות הבולטות בכדורגל הישראלי, זה היה תואר משמעותי ראשון. לוזון אמר בסיום: "חיכיתי לרגע הזה כל החיים, זה מרגיש נפלא. זה ייתן בוסט ענק למועדון שלי. חשוב לי שהגיעו למשחק היום יותר מ-6,000 איש, אני אשמח לראות אותם גם במשחקי הליגה".
2 צפייה בגלריה
אבי לוזון
אבי לוזון
"בוסט ענק למועדון". אבי לוזון
(צילום: עוז מועלם)
קוז’וק: חשוב שיתחילו להרגיש מה זה תארים
(ONE)
2 צפייה בגלריה
רן קוז'וך
רן קוז'וך
הגביע של מכבי פ"ת
(צילום: עוז מועלם)
לוזון הוסיף: "אין דבר יותר מתוק מהניצחון הזה, הכי מגיע לקבוצה הזאת בעולם. אנחנו הולכים לחגוג עד אור הבוקר. רן קוז'וך יהיה מאמן מכבי פ"ת גם בעונה הבאה, החתימה הפורמלית תהיה בשבוע הבא".
גם רן קוז'וך סגר מעגל, אחרי שהפסיד בשנה שעברה כמאמן מכבי נתניה בגמר לבית"ר ירושלים. הפעם הוא ראה ניצחון ותואר ראשון בקריירת האימון. "הגביע הזה מוקדש קודם כל לחיילים ולחיילות ששומרים עלינו", אמר המאמן, "האמנו לאורך כל הדרך ועשינו את זה. בנינו פה משהו מיוחד, הקהל של מכבי פ"ת יגדל. אבי לוזון האמין לאורך כל הדרך, מהבוקר הוא אומר לי שזה שלנו, הוא מחזיק את המועדון הזה. יש פה הרבה אנשים שמגיע להם לזכות בגביע. זה היה משחק הירואי שלנו".