צפו: אליניב ברדה וברק בכר מדברים אחרי המשחק הסוער
(צילום: ONE)
כמה אופי, מזל, כושר גופני, ולא מעט יכולת יש למכבי חיפה הנוכחית. הקבוצה של ברק בכר השיגה עוד ניצחון ליגה מרשים, במגרש חוץ לא פשוט, 1:2 בתוספת הזמן בטוטו-טרנר על הפועל באר-שבע והירוקים עם מאזן מושלם אחרי שלושה מחזורים.
חיפה, שפיגרה לאחר טעות קשה של ג'וש כהן, הצליחה להשוות רגע לפני המחצית עם פנדל של אצילי ולהפוך את התוצאה בתוספת הזמן משער של פיירו (92). הירוקים חגגו שעה ארוכה על הדשא עם 1,500 האוהדים ולאחר מכן בחדר ההלבשה. הקבוצה תצא היום (ראשון) לליסבון לקראת המשחק הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות ביום שלישי מול בנפיקה.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה פרנצדי פיירו עם דולב חזיזה
שחקן מכבי חיפה פרנצדי פיירו עם דולב חזיזה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
(עוז מועלם)
"זה ניצחון ענק, ניצחון של ווינרים, ניצחון של אופי. אנחנו מוכיחים משבוע לשבוע איזה ביטחון וכושר גופני יש לקבוצה הזו. פתיחת העונה שלנו הכי מרשימה בליגת העל כי ניצחנו במגרשים הכי קשים, מגיע שאפו לכולם", אמרו בחיפה.
אם מדברים על אופי, אז הנה נתון: חיפה כובשת העונה לא מעט פעמים בדקות הסיום של המחצית או בדקות סיום המשחק. מול אולימפיאקוס חזיזה השווה בדקה ה-92 במשחק הראשון ל-1:1. מול הכוכב האדום בלגרד השער העצמי לזכות הירוקים נכבש בתוספת הזמן ושלח את חיפה לשלב הבתים. מול מכבי נתניה במחזור הפתיחה חיפה כבשה את השוויון עמוק בתוספת הזמן של המחצית (45+5) והתפוצצה ברבע האחרונה של המשחק עם שלושה שערים. ואתמול היה זה פיירו עם שער בדקה ה-92. ווינרים, מזל, אופי - תשתמשו באיזה מילה שתחליטו.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
"ניצחון של ווינרים"
(הרצל יוסף)
דילן בטובינסיקה שערך בכורה בהרכב נראה מצוין וצפוי לפתוח גם בשלישי מול בנפיקה לצידו של שון גולדברג. עלי מוחמד יפתח גם הוא בקישור, ונטע לביא נוטה לצאת עם הקבוצה למשחק ולוותר על הברית לבנו הבכור. בחיפה מקווים שאורי דהן ובן שהר, שלא נמצאים בתוכניות של ברק בכר ואף נגרעו מהסגל לליגת האלופות, ימצאו קבוצה ובכך הקבוצה תיפטר מהחוזים של השניים.