צפו בברק בכר מדבר במסיבת העיתונאים
(באדיבות ONE)
מכבי חיפה תארח הערב (ד', 20:00) את אפולון לימסול הקפריסאית במשחק הראשון בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. הירוקים מבינים שמדובר ביריבה די נוחה על הנייר בדרך לפלייאוף על הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות, אבל מנסים להדוף את רעשי הרקע.
אחרי הניצחון הענק על אולימפיאקוס בשלב הקודם, ברק בכר עבד השבוע לא מעט על להוריד את שחקניו לקרקע. המאמן לא אהב את הזלזול התקשורתי בלימסול, שעל הנייר נחשבת לקבוצה הרבה פחות איכותית מאולימפיאקוס, והבהיר לשחקנים: "אם תבואו זחוחים, נצא עם הזנב בין הרגליים". הקהל הירוק הסתער על כל 30 אלף הכרטיסים, שנחטפו תוך פחות משעה, כך שצפויה להיות אווירה מחשמלת בסמי עופר.

ההרכב

במהלך השבוע האחרון התלבט בכר לגבי ההרכב, ואף אחד חוץ ממנו לא יודע איך יעלה הערב, כאשר ההתלבטות העיקרית היא בין עומר אצילי לבין פרנצדי פיירו. בכר שינה מערכים במהלך ההכנות: לעיתים אצילי היה ב-11 ולעיתים המשיך המאמן עם ההרכב שדרס את היוונים, כאשר פיירו ודין דוד פתחו בצוותא.
אצילי צפוי לזכות למפגן תמיכה מהקהל לאחר פרסום הגילויים החדשים בפרשת "הכדורגלנים והקטינות". בימים האחרונים מאות אוהדים שלחו לו הודעות תמיכה. מוחמד אבו-פאני, שסימן "שקט" אחרי השער שכבש מול אולימפיאקוס, ימשיך לפתוח על הספסל, ונראה שאין מנוס מכך שיעזוב את הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר. באיזה הרכב הוא יעלה?
(צילום: שרון צור)

"זה לא יהיה טיול"

שחקני חיפה מפנטזים על עלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות, וכולם מבינים שמעבר לבונוסים השמנים שמצפים להם ולקבוצה עצמה, מדובר בהזדמנות להראות את עצמם בבמה הכי גדולה באירופה. השחקנים דיברו במהלך הימים האחרונים על חשיבות המשחק, ואחד השחקנים אמר: "אנחנו צריכים לחשוב רק על לימסול, אסור לנו לחשוב רחוק ולתכנן. לימסול ראתה את המשחק שלנו מול אולימפיאקוס ותגיע דרוכה ומוכנה, לא מצפה לנו טיול. אלה צמד משחקים קשים ומתאגרים".
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה באימון
שחקני מכבי חיפה באימון
שחקני מכבי חיפה באימון אתמול
(צילום: שרון צור)

המחשבה קדימה

הירוקים מקווים להשיג ניצחון שייתן להם מקדמה לקראת הגומלין בשבוע הבא בקפריסין. אתמול נערכה ההגרלה של שלב הפלייאוף, שם התברר כי אם האלופה הישראלית תעבור את לימסול, תמתין לה בשלב הבא המנצחת בין הכוכב האדום בלגרד לפיוניק. הבלם בוגדן פלאניץ' ירצה מאוד לשחק נגד האקסית מסרביה, כאשר בשנה שעברה פיספס אותה לאחר שחיפה הפסידה לקייראט במוקדמות. במידה שמכבי חיפה תודח, היא עשויה לפגוש שוב את אולימפיאקוס בקרב על עלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית.